CT125 Hunter Cub Arazi için Modifiye edildi.
Osaka Motosiklet Fuarında tanıtılması gereken Hunter Cub, Covid-19 salgını nedeniyle online ortamda gerçekleştirilen bir sunum ile tanıtıldı. Super Cub’a çok benzer bir şasi kullanılmış. Plastik parçaların ve grenajların çıkarılmasıyla naked bir hale gelen Hunter Cub’ın farkları sadece kozmetik değil Honda, motosikleti araziye hazırlamak için modifiye etmiş.
Ön süspansiyonda kardeşinden yaklaşık 2 cm daha fazla hareket alanı bulunuyor. Bunun yanında öne doğru yatay şekilde konumlandırılmış tek silindir motoru korumak için bir de plaka yerleştirilmiş. Değişiklerle beraber Honda Hunter Cub’ın yerden 16,5 cm kadar yüksek. Arka tarafına taşıma barı eklenen Cub’ın Scrambler tipi yukarı uzanan bir de egzozu bulunuyor.
Hunter Cub motor konusunda da kendine has özellikler almış. Honda arazi şartlarını düşünerek farklı bir hava girişi ile Motor bloğunun gücünü biraz kısarak alt devirlerde daha yüksek tork vermesini sağlamış. Hava soğutmalı 4 zamanlı motor, 7000 devirdeyken 8,7 beygir gücü ve 4500 devirde yaklaşık 10 Nm tork üretiyor.
Super Cub ile benzer yarı otomatik 4 ileri şanzıman kullanıyor. Frenlerde ise kardeşinden farklı olarak Hunter Cub’ın iki tekerleğine de disk fren takılmış. Hatta ön frende ABS de mevcut. Bütün bu değişimlerin ardından Hunter Cub Super Cub’a göre yaklaşık 10 kilo kadar ağırlaşarak 120 kilo ağırlığa ulaşmış.
Honda Türkiye’nin web sitesinden hali hazırda satılan Super Cub modelinin satış fiyatına bakabilirsiniz.
Yorumlar
Loading…