in

Bimota KB4 80’leri geri getiriyor

Son birkaç yıldır devam eden retro modasına Bimota da katılıyor. İtalyan firmanın bir süredir üstüne çalıştığı yeni retro motosikleti ile ilgili bilgiler gelmeye başladı. Kawasaki Z1000 ile aynı motor bloğunu kullacak KB4’ün bulanıklaştırılmış fotoğraflarından gösterilen tasarıma bağlı kalınacağı görülüyor.

Bimota KB4’nin hikayesi 1978’e dayanıyor

Bimota hayatına şasi üreterek 1973 yılında başladı. 80’li yıllarda Ducati ve Yamaha’ya özel seri motosikletler üretmiş ve Lamborghini markasıyla motosiklet tasarlamıştı. Firmanın kurucularından olan ve uzun süre dizayn şefi olarak çalışan Massimo Tamburini’nin Ducati 916, Ducati Peso ve MV Agusta F4 gibi ünlü italyan motosikletlerinde de parmağı bulunuyor

Motorun ön kısmında da yuvarlak hatlar dikkat çekiyor_

Add Your Heading Text Here

Bahsi geçen KB serisi de firmanın ilk yıllarına dayanıyor. Serinin ilk motoru KB1 1978 yılında 100 beygir üreten 1054cc bir motora sahipti. 1984 yılında ürettikleri KB3’ün ardından Bimota bu seriyi rafa kaldırmıştı.

 Bugünlerde ise artan retro motosikletlerin ardınadan Bimota yeni modeli KB4 ile 80’lerin ikonik tasarımını günümüz teknolojisine uyarlamak üzere çalışıyor.

Bimota KB1 1978 yılında piyasaya sürülmüştü

Bimota KB4 Kawasaki Z1000 üzerine inşa edilecek

Kawasaki’nin Bimota’nın %49.9’luk bir bölümünü satın almasının ardından firmalar tarafından planlanan ilk motosiklet, Kawasaki Ninja H2’nin motorunu kullanan Bimota TestiH2, EICMA 2019’da sergilenmişti. Şimdi ise sıra retro bir yarış motosikleti olan KB4’e geldi.

Bimota bu model için kısa bir Youtube videosu dışında pek bir açıklama yapmamıştı. Geçen günlerde paylaştığı bulanıklaştırılmış fotoğraflar, gösterilen tasarıma bağlı kalındığını gösteriyor.

Geçen günlerde paylaştığı bulanıklaştırılmış fotoğraflar, gösterilen tasarıma bağlı kalındığını gösteriyor. Bimota’nın basın sözcüsü Gianluca Galasso Motorcyclenews.com’a yaptığı açıklamalarda KB4’ün elektronik olarak ayarlanabilir Öhnlis süspansiyona sahip olacağını belirtti. Motosiklet Kawasaki Z1000 ile aynı motor bloğunu kulanacak, fakat Bimota’nın henüz bu motoru nasıl ayarlayacağı hakkında elimize ulaşan bir bilgi yok.

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Ducati Scrambler Gelecekte Böyle Gözükebilir

Suzuki V-Strom 1050 ve 1050 XT Türkiye’de Satışa Çıktı

REKLAM