Yazar: Sanço Panço
2016 Kawasaki Modelleri
ZX-10R
Japon şirketin ilk olarak İspanya’da ortaya çıkardığı ZX-10R, EICMA’da gereken ilgiyi yine fazlasıyla gördü. Standa her gidişimde kalabalıktan zar zor görebildiğim ZX-10R’ı gün sonunda yakından görme fırsatım oldu ve neden bu kadar ilgi gördüğünü net bir şekilde anlamış oldum. Ninja ZX-10R’ın, Akrapoviç egzoz ile çıkan Winter Test Edition versiyonu da bulunmakta. 2015 Dünya World Superbike Şampiyonu Jonathan Rea, takım arkadaşı ve eski WSBK şampiyonu Tom Sykes, ZX-10R’ın geliştirilmesine ve yeniliklerine ön ayak olmuşlardı. 998 cc, sıvı soğutmalı, 4 piston, 4 sıralı, DOHC, 16 valf, 200 beygirlik ve 113.5 nm tork üreten bir motor ile ZX-10R rakiplerini oldukça zorlayacağa benziyor.
ZZR1400
Ultra performans mı istiyorsunuz, hem güç, hem hız hem de Kawasaki tutkusunu bir arada yaşamak mı? 2016 Kawasaki ZZR1400 bunların ötesinde ihtişamlı bir sürüş keyfi sunmayı vaat ediyor. Sıvı soğutmalı, sıralı 4 silindir ve 1441 cc gücündeki motor 10,000 devirde mevcut modelinde olduğu gibi 200 beygir ve 7500 devirde ise 158.2 tork güç elde edebiliyor. İki versiyonu bulunan ZZR1400’ün Performance Sport modeli ZZR1400’den farklı olarak Akrapoviç egzoz ve Ohlins amortisör ile geliyor. ABS, çift gaz kelebeği, güç modları, monokok şasi, ekonomik sürüş modları, Kawasaki çekiş modları (3 mod) ile en üst seviyede bir performans sunmaması içten bile değil aslında. Yine EICMA’da en fazla ilgi gören modellerden biri diyebileceğimiz canavar görünümlü ZZR1400, Euro 4 düzenlemelerine uygun olarak geliştirilmiş. İçinizde heyecan arayan bir ruh varsa, ZZR1400’ü gördüğünüz anda ortaya çıkacağı kesin…
Yorumlar
Loading…