2017 Ducati SuperSport, “Her Gün Daha Fazla Spor” sloganıyla iddialı bir şekilde günlük kullanıma uygun spor mu spor bir model ile İtalyan aileye geri döndü.
2017
Ducati SuperSport, Intermot Fuarı’nda tanıtıldı.
2017 Ducati SuperSport – Intermot 2016
İlgili Foto / 05 Ekim 2016 | 09:59
Beklediğimiz gibi 2017 Ducati Supersport, temel Supersport modeli ve bir
üst özellikleri ile SuperSport S modeli ile geliyor.
2017 Ducati Supersport S
Her iki model de Ducati
Hypermotard 939’da kullanılan 937cc su soğutmalı 113 beygir v-twin motoru
kullanıyor olacak. Ducati, SuperSport modeli için şu anki Ducati serisinde
kullanılana benzeyen boru çelik kafes çerçeve şasi kullanmış, ön kısım ise
Panigale superbike’tan ilham alınmış.
2017 Ducati SuperSport
Spor ve konforu mükemmel bir şekilde dengeleyerek heyecanı ve sürüş
zevkini vaad eden Ducati, modern dokunuşlarla geleceğe dönük bir model olarak
tasarlanmış. 2017 Ducati SuperSport, Şehir içi, Spor ve Touring sürüş modları
ile sürücünün daha çok keşfedecek ufukları olduğunun altını çiziyor.
2017 Ducati SuperSport, Intermot 2016 Fuarı’nda ışıklar altında.
Teknik
detaylarda göreceğiniz hem spor hem de touring dünyasına ait bir dizi aksesuarı
ile dikkat çekmeyi başarıyor. “Sporun Yeni Konsepti” olarak tanımlanan
SuperSport model, Ducati stilini sunmayı fazlasıyla başaracak gibi görünüyor.
2017 Ducati SuperSport, Intermot 2016 Fuarı Basın Lansmanı.
2017 Ducati SuperSport ve SuperSport S Fotoğrafları: http://www.motoron.com.tr/FotoGaleriDetay/2017-ducati-supersport-intermot-2016/0-685
2017 Ducati SuperSport Teknik Özellikleri:
Motor
Tip
Testastretta 11°, L-Çift
silindir, silindir başına 4 valf, Desmodromic, sıvı soğutmalı
Motor
Silindir Hacmi (cm³)
937cc
Çap x Strok (mm)
94 x 67.5
Sıkıştırma Oranı
12,6± 0.5 :1
Güç
83.1 kW (113 hp) @ 9.250 dev/dk
Tork
96.7 Nm (71.3 lb-ft) @ 6.500 dev/dk
Yakıt Sistemi
Elektronik yakıt enjeksiyon sistemi
Egzoz
Katalitik konvertör ile hafif 2-1-2 sistem,
iki lambda problar ile. Çift alüminyum susturucu
Güç Aktarımı
Vites
6 ileri vites
Birincil Dişli
Düz kesim dişliler; Oran 1.84:1
Oran
1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23
6=23/24
Son Dişli
Zincir, ön dişli 15 arka dişli 43
Şasi
Çerçeve
Boru çelik kafes çerçeve
Ön süspansiyon
Tamamen ayarlanabilir 43 mm usd Marzocchi
çatallar
Ön lastik
Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17
Arka süspansiyon
Ayarlanabilen Sachs amortisör ile Progressive
bağlantı. Alüminyum arka maşa tek taraflı
Arka lastik
Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17
Jant çevresi (ön/arka)
130 mm (5.1 in)/144 mm (5.7 in)
Ön Fren
2 x 320 mm yarı yüzer diskler, radyal
Monobloc Brembo M4-32 kaliperler, 4 pistonlu, radyal akış ile Bosch ABS
Arka Fren
245mm disk, 2 piston kaliperli, Bosch ABS
Donanımlar
LCD ekran
Boyutlar/Ağırlıklar
Kuru ağırlık
183 kg (403 lb)
Kerb ağırlık (araç ağırlığı)
210 kg (463 lb)
Sele yüksekliği
810 mm (31.9 in)
Aks açıklığı
1.478 mm (58.3 in)
Eğim açısı
24°
Yakıt deposu kapasitesi
16 l – 4.2 gallon (US)
Sele sayısı
2
Standart
Donanımlar
Standart Donanımlar
Sürüş Modları, Güç Modları, Ducati Güvenlik
Paketi (Bosch ABS + DTC), RbW, Ful LCD ekran, Gün Işığı (DRL), Ayarlanabilir
rüzgar koruma, DQS sistemine ve çalınmaya karşı sisteme hazır
Garanti
Garanti
Km (mil) sınırı olmadan 24 ay
Bakım (km/ay)
15.000 km – 9.000 mi/12 ay
Homologation
(Uygunluk)
Homologation
Euro4
Yorumlar
Loading…