Özelliklerine göz atacağımız 2017 MV Agusta Dragster 800 RC, Drugster RR üzerine tasarlanmış, markanın “Reparto Corse” serisine yeni giriş yapan cezbedici bir model.
MV Agusta’ya göre, 2017 MV Agusta Dragster 800 RC yarış ruhunu ve sporun
tamamlayıcısı olan teknolojiyi tatmak isteyen, tasarım ile performansın
değerini bilen gerçek tutkunları hedef almış bir model. Duygularla zenginleşen yeni nesil MV Agusta Dragster 800 RC’nin,
bir yarış pistine aitmiş görüntüsü ile yarışlara hazırmış gibi duruyor. Kompakt
boyutların bir karışımı olan üç silindirli motor, firmanın tarifiyle “Hafif ve
sınıfının öncüsü olmaya aday müthiş bir performansa imza atmaya hazırlanmış.”2017 MV Agusta Dragster 800 RC
İlgili Foto / 28 Ekim 2016 | 23:49
Sınırları zorlamaya hazır MV Agusta Dragster 800 RC
MV Agusta “Reparto Corse” ailesinin yeni üyesi MV Agusta Dragster 800 RC
MV Agusta’nın 13,100 devirde 140 beygirlik performansı ile Hypersports
sınırlarını zorlayan bir güç olarak adlandırdığı modelde, kategorisinde rekor
bir performans göğüslemek üzere geliştirilmiş üçlü egzoz sistemi bulunuyor. 52
kg olarak ölçülen modelin motoru, son derece rasyonel bir dizaynın sonucu
olarak tasarlanmış. RC Dragster’e düz yol performansının zirvesini yaşamak
üzere doğmuş bir motosikletten beklentilerini aşmak üzere sürüş dinamikleri
veren viraj girişlerinde ataleti azalmak için MotoGP yarış ruhundan türetilmiş ters
yönde dönen krank mili kullanıyor.
MV Agusta Dragster 800 RC LCD Gösterge Paneli
Net, okunaklı ve temiz bir LCD panel ve gösterge paneli
içeriği için motosiklet ve sürücü arasındaki en mükemmel iletişim ara yüzü
denilebilir. Aynı zamanda, Motor ve Araç İntegre Kontrol Sistemi için de
etkileşim noktası anlamına gelmiş oluyor. Elektronik kontrol ünitesini temel
alarak MV Agusta için özel olarak dizayn edilmiştir ve dört sürüş ayarı ile sürücünün
Dragster 800 RC’yi kullanmasına izin verir. Motor tepkisini, devir
sınırlayıcısını, motor tork yönetimini, gaz hassasiyetini ve motor freni parametrelerini
içeren tam bir kişiselleştirme sunan modlar bulunuyor. Bu özel model, drag
performansı için öncelikli olan ve nefes alacak zaman yokken hem aşağı hem de
yukarı hızlı vites geçişlerine müsaade eden Quickshifter EAS 2.0 ile donatılmış.
Çekiş kontrolü, sekiz seviyede sunulmuştur ya da tamamen bağlantısız olarak virajların
dışında arka tekeri attırmaya ya da çelişkili bir biçimde tam bir elektronik
müdahalenin sakinliği arasında seçim yapmanıza izin verir. Ayrıca malzeme hafifliği ile
çok yönlülük merakı, 800 RC Dragster’ı farklı kılan karbon fiber parçaların
bolluğundan kendini hemen belli ediyor.
MV Agusta, “Reparto Corse” ailesinin bu yeni üyesini, “Seri üretime intikal eden bir ustalık örneği” olarak tanımlamış.
Ön çamurluk,
radyatör ısıtma deflektörleri ve şüphe götürmeyen bir racing dizaynı ile
RC dövme lastiklerle bütünleşmiş kompakt ön grenaj, ayrıntıya gösterilen önemi
ve teknik mükemmelliğin üstün vizyonunu meraklılarına sunuyor. MV Agusta
Dragster 800 RC’de kafes çelik trellis şasiye bağlanmış olan alüminyum alaşımlı
plakalar arasında bir ayaklık ile tek taraflı arka maşaya eşlik eden tamamen
ayarlanabilir Sachs arka süspansiyon da bulunuyor. Pistten fırlamış bir
görünüme sahip olan bu model, 320 mm çaplı ön disk ve Brembo dört piston radyal
kaliperlerden oluşan azılı gücü evcilleştirecek bir fren sistemine sahip.
2017 MV Agusta Dragster 800 RC Limited Edition, sınırlı sayıda sahiplerine kavuşacak
Sadece 350 adet limitli sayıda üretilen 2017 MV Agusta
Dragster 800 RC, 140 beygirlik gücünü, 200’lük özel ve çarpıcı bir arka
lastikle salıvermeye hazırlanıyor.
2017 MV Agusta Dragster 800 RC Fotoğraf Galerisi: 2017 MV Agusta Dragster 800 RC
2017 MV Agusta Dragster 800 RC Teknik Özellikleri
Motor
Tip
3 silindir, 4 zamanlı, 12
valf, DOHC
Motor Silindir Hacmi (cm³
798 cc
Marş
Elektrikli
Çap x Strok (mm)
79 mm x 54.3 mm (3.1 in. x 2.1 in.)
Maks. Güç
103 kW (140 hp) at 13.100 r.p.m
Maks. Tork
86 Nm (8.77 kgm) at 10.100 r.p.m
Debriyaj
Islak, çoklu plakalı, kaydırmalı debriyaj ile
Vites
Kaset tipi, 6 ileri, sabit örgü
Boyutlar
ve Ağırlık
Aks açıklığı
1380 mm (54.30 in.)
Toplam uzunluk
2060 mm (81.06 in.)
Toplam genişlik
825 mm (32.46 in.)
Sele yüksekliği
811 mm (31.91 in.)
Kuru ağırlık
168 kg (370.4 lbs.)
Yakıt Deposu Kapasitesi
16.6 l (4.39 U.S. gal.)
Performans
Maksimum hız
245.0 km/h (153.1 mph)
Şasi
Şasi Tipi
ALS Celik Kafes Trellis Şasi
Süspansiyon
Ön Tip
Marzocchi
ters teleskopik hidrolik çatallar DLC işlem görmüş alümiyum, kırmızı renkli
anotlanmış çatal ayakları ve geri tepmeli-basınç sönümleme ve ön-yüklemeli
dış yaylar ve ayrı ayarlı
Arka Tip
Geliştirilmiş Sachs, tek amortisör geri
tepmeli ve basınç sönümleme ve ön-yüklemeli yay ayarlı
Frenler
Ön fren
Çift yüzer disk (Ø 320 mm (Ø 12.6 in.)
çap), çelik fren diski ve flanş
Ön fren kaliper
Brembo GP radyal tip, tek parça 4
piston Ø 32 mm (Ø 1.26 in.)
Arka fren
Tek çelik disk Ø 220 mm (Ø 8.66 in.) çap
Arka fren kaliper
Brembo, 2 piston Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)
ABS System
Bosch 9 Plus RLM
(Arka lastiğin
kalkmasını hafifletme)
Tekerlek
ve Lastik
Ön: malzeme / ölçü
Arka: malzeme / ölçü
Dövme alüminyum alaşım 3.50 ” x 17 ”
Dövme alüminyum alaşım 6.00 ” x 17 ”
Ön lastik
120/70 – ZR 17 M/C (58 W)
Arka lastik
200/50 – ZR 17 M/C (75 W)
Grenaj
Tipi
Karbon ve Termoplastik
İçerikler
Manuel olarak ayarlanabilen 8 ayarlı
gidon titreşim sönümleyici – Sınırlı sayıda üretim – Orijin Sertifikası
Emisyon
Euro 3
Yorumlar
Loading…