Yazar: Motoron
V-Twin Enjeksiyon
250 cc segmentinde gelişimi ile dikkat çeken Mondial, Rx3i Evo modeli ileEnduro, 250 X-Treme modeli ile Cross segmentinde de beklediği ilgiyi yakaladı.Şimdi de CafeRacer tadında “Bucanner 250i“ modelini piyasaya sunmaya hazırlanıyor.
Motor:
V-Twin Silindir, 4 Zamanlı, SOHC, 2×2
Supaplı
Silindir Hacmi (cm³):
248.9 cc
Silindir Çapı ve Strok (mm):
49.00 x 66.00
Max. Tork:
18.50 Nm at 6000 min-1
Max. Güç:
13.50 kw at 8000 min-1
Şanzıman:
Manuel / 5 Vites
Debriyaj Tipi:
Islak Tip / Çoklu Plaka
Soğutma Tipi:
Hava Soğutma
Yağlama Tipi:
Basınçlı Püskürtme
Ateşleme Tipi / Yakıt Sistemi:
ECU/EFI
Fren Tipi (Ön/Arka):
Disk/Disk
Lastik ( Ön/Arka):
110/80-17 52S / 130/90-15 66S
Yakıt Tankı Kapasitesi (L):
13.0±0.1
Ağırlık (Kg):
140
Max Yükleme Kapasitesi (Kg):
150
Boyutlar U-G-Y (mm):
2040 x 785 x 1040
Dingil Mesafesi (mm):
1430
Yorumlar
Loading…