Yazar: Sanço Panço
5.500 km sonrasında Lifan KP150’nin performansı nasıl? Lifan KP150 Yakıt Tüketimi Nasıl? Trafikte kullanımı, Lifan KP150 kullanıcı yorumları nelerdir? Hepsini yazımızda bulabilirsiniz.
Gerçekten de hastasıyız. Lifan’ın büyük bir jest ile sıfır kilometrede kapımızın önüne kadar getirip bıraktığı Lifan KP150 ile neredeyse 6 aydır birlikteyiz ve 5.500 kilometreye ulaştık.
Su soğutmalı torklu motoru, geniş ön cüssesi ile Lifan güzel göründüğü kadar gerçekten iyi de gidiyor. Motorun üzerinde en çok kilometreyi yapan Onur ile zaman zaman “Lifan’ı ben alacağım”, “hayır ben alacağım” kavgası yapıyoruz. Özellikle sıkışık trafikte, şehiriçinde bir yere gideceğimiz zaman, aramızda Lifan’ı kim alacak tartışması çıkıyor. Bu sorunu çözmek için, Onur kendisine bir tane daha sıfır kilometre Lifan aldı, ancak beyaz Lifan’ımız her zaman göz bebeğimiz oldu. Süper yağmurlu bir İstanbul akşamında Maslak’tan Ataşehir’e kullandığım Lifan’ın başarılı motoru haricinde, ön farını kusursuz buldum.
Son dönemde bu sınıfta bu kadar iyi aydınlatan bir far görmedim. Normal far o kadar başarılı ki, uzun farın o kadar etkisi olmuyor, daha doğrusu gerek duyulmuyor. Bu hafta kullanma fırsatı bulduğum bir başka (ve daha ucuz) motor olan Honda’nın CB125 ACE’sine göre bu alet resmen spor bir motosiklet gibi gidiyor. Onun 80’le gidebildiği yerde bu 100 ile gidiyor. Ara hızlanmaları çok daha başarılı. Yağmur altında ve karanlıkta dahi Lifan’ın göstergesi iyi okunuyor, üzerine çok fazla yağmur damlası gelirse, bazı küçük rakamlar okunmuyor, ama o da büyük bir problem oluşturmuyor. Fabrikadan CST marka lastiklerle geliyor.
Bu lastikler soğukken motorun performansına pek katkıda bulunamasa da, en başta biraz dikkaet edip gazlarsanız çabuk ısınıyor ve iyi yol tutuyor. Sağanak yağmurda dahi sürüşü tehlikeye atacak herhangi bir sıkıntı yaratmamasını ve lastikleri beğendik. Lastiklerini beğeniyoruz ama Anlaş’ın bu motorlar için yaptığı 18 inç lastikleri test edelim dedik, farketmemişiz, bu motor 17 inç tubelessler ile donatılmış, dolayısıyla onları takamadık. 5.500 kilometredir sürmekte olduğumuz motorun zincirini germek ve rodaj için yağını değiştirmek haricinde hiç bir masraf ve problem çıkartmaması da takdire şayan. Lifan gerçekten harika bir motoru, makul bir fiyata sunuyor. Sele konforu güzel, bacakları koruyan kanatçıklar çekici, standart gelen spoiler ve koruma barları harika. Denemenizi, en azından bir incelemenizi şiddetle tavsiye ediyoruz.
Lifan KP150 Teknik Özellikler
Motor Tipi: Tek Silindir, Su Soğutmalı, Dört Zamanlı
Max. Güç: 9,3 Kw/8000 r/min
Max. Tork: 12.4 N.m/6500 r/min
Boyutları: 2060x745x1080
Aks Arası: 1330 mm
Net Ağırlık: 138 kg
Sele Yüksekliği: 775 mm
Yakıt Tankı Kapasitesi: 18 L
Aktarma Sistemi: 5 Vites
Fren Sistemi (Ön/Arka): Disk/Disk
Lastik (Ön): 90/90-17
Lastik (Arka): 110/90-17
Lifan KP150 Yakıt Tüketimi
(L/100 Km): 2.2 Lt/100 Km
2015 Model Lifan KP150 Fiyatı: 6.375 TL
Distribütör: Lifan Motosiklet
Yorumlar
Loading…