Yazar: Moe
Ducati’nin ilk kez 2014 EICMA Fuarı’nda gözler önüne serdiği 1200cc’lik devini Moe, Lanzarote-Kanarya Adaları’nda test ediyor, soruları ise siz soruyorsunuz! Motosiklet hakkında aklınıza takılan noktaları İtalyan yetkililere iletilmek üzere, haberimizin altındaki Facebook ile yorum yap kutucuğunda bizlere iletebilirsiniz…
Ducati, “dört motosiklet bir arada” konsepti ile çıkarttığı Multistrada’nın, lansman tarihi olan 2010 yılından bu yana ilk ciddi güncellemesini hatırlanacağı üzere 2014 EICMA fuarı öncesi duyurmuştu…
Bu dört motosiklet bir arada konseptini (off road sürüşü, günlük şehir içi kullanım, tourer/uzun yol kullanımı, spor/pist sürüşü), yenilenen modelde de görebilmek mümkün. Yeni karenaj tasarımına bakıldığında Multistrada’nın bolca steroid aldığı görülüyor! Önden daha kaslı görünen motosiklette, önceki modeldeki o meşhur karınca yiyen burnunu görebilmek ise hala mümkün… Ancak bu sefer, burun ve ön hatlar eskisinden daha agresif ve iri
2015 model Multistrada’lardaki bir diğer önemli değişiklik ise motor bloğuna getirilmiş… Eskisinden 10 beygir daha güçlü ve 11Nm daha torklu olan motor, artık 160 beygir güç ve 136 Nm maksimum tork üretir hale getirilmiş. Ayrıca bu atik motor, daha önce haberini vermiş olduğumuz Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing, değişken zamanlı desmodromik valf sistemi) teknolojisi ile donatılmış durumda, ilglili haberlerimiz için bakınız; 2015 Ducati Multistrada Kameralara Yakalandı! , Ducati Yeni DVT Teknolojisini Sunar!
Bakalım DVT, viraj ABS’si, IMU gibi teknolojiler ile donatılmış İtalyan canavar, gaz kolunun altında ne gibi sürprizlere gebe!
Başlıkta bahsettiğimiz üzere motosiklet hakkındaki tüm sorularınızı ve yorumlarınızı aşağıdaki “Facebook ile Yorum Yap” kutusunda bizlerle paylaşabilirsiniz!
2015 Ducati Multistrada hakkındaki test izlenimlerimizi ise Motoron Dergisi-Nisan ayı sayısında bulabileceksiniz!
Yorumlar
Loading…