Yazar: Sanço Panço
F 800 GS Adventure’yi Türkiye’de ilk biz test ettik.
Motoron Dergisi olarak “0” km olarak aldığımız BMW F 800 GS Adventure’yi ilk biz test ettik.
Ayrıntılı testtimizi Eylül 2013 sayımızda bulabilirsiniz. Testimizden ilk kareler ve Kısaca BMW F 800 GS Adventure;
F 800 GS modeli gibi Adventure modeli de sağlam, burulmaya karşı dirençli boru tipi çelik şasiye sahip ve arka yürüyen aksam ise motosikletin menzilini artıran büyük, 24 litrelik (F 800 GS modelinden 8 litre fazla) yakıt deposu için güçlendirilmiş. F 800 GS gibi Adventure modeli de standart olarak ABS donanımlı, ayrıca daha ileri güvenlik ve performans sağlayan Otomatik Denge Kontrolü (ASC) ve Elektronik Süspansiyon Ayarı (ESA) fabrika montajlı isteğe bağlı ekstra donanım ya da özel aksesuarlar olarak sunuluyor. Bu özellikleri BMW F 800 GS Adventure modelini F 800 GS ile birlikte pazardaki en güvenli orta boy touring enduro motosikleti haline getiriyor.
Test süresince hem mıcırlı yollarda, şehir içi ve otoyolda kullanma imkanı bulduk.
BMW F 800 GS Adventure “Türkiye Paketi”.
F 800 GS Adventure , mat kum rengi ve yarış kırmızısı olarak iki renk alternatifi ile sunuluyor. Comfort paketi, yol bilgisayarı, ısıtmalı elcikler, yan çanta askıları ve orta sehpadan oluşuyor. Türkiye paketi, Comfort paket ve Güvenlik paket kombinasyonu ile birlikte sunuluyor. Güvenlik paketinde yer alan Elektronik Süspansiyon Ayarı ve ASC donanımlarının yanında LED beyaz sinyaller de Türkiye paketinin içerini oluşturuyor. F 800 GS Adventure modelinde isteğe bağlı donanımlarda ayrıca alçaltılmış süspansiyon sistemi de yer almaktadır.
Türkiye’de artık yollarda görmeye alıştığımız bisiklet kullanıcıları.
F 800 GS Adventure’la ilgili yazacak çok fazla şey var….