in

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016

İki teker sektöründe başlangıç segmentini oldukça hareketli zamanlar bekliyor. 125’lik dünyaya Intermot’ta merhaba diyen 2017 Suzuki GSX-R125’in detaylarına bir göz atalım.

2017
Suzuki GSX-R125, Intermot Fuarı’nda tanıtıldı.

2017 Suzuki GSX-R125

İlgili Foto / 06 Ekim 2016 | 20:07

2017 Suzuki GSX-R125 Intermot Tanıtım

İlgili Video / 06 Ekim 2016 | 20:09

Suzuki’nin, 125 sınıfının en iyi güç/ağırlık, tork/ağırlık oranı ile en
iyi ivmelenme, yol tutuş ve yakıt tüketimine sahip olduğunu belirttiği 2017
Suzuki GSX-R125, GSX-R ailesinin spor yapılı kasasına oldukça benziyor.

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  1. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R125, ailenin büyük modellerinin spor görünümü ve yarışçı havasına sahip.

Tek silindirli 124cc hacmindeki su soğutmalı motora sahip olan ailenin en genç üyesi 2017 Suzuki GSX-R125 modelinde, ABS fren sistemi ve anahtarsız çalıştırma sistemi standart olarak sunuluyor.

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  2. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R125 Anahtarsız Çalıştırma Sistemi

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  3. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R125 Kompakt Anahtar

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  4. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R125 LCD Gösterge

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  5. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R125 LED Ön farlar

 

Intermot Fuarı’nda modelin tanıtımı esnasında, abileri GSX-R ile teknolojisinin
paralel olduğu ve GSX-R modelinin bir bağlılık üzerine kurulduğu belirtildi. Ayrıca
tanıtımda “2017 Suzuki GSX-R 125, hafif sınıfta devrim yaratacak bir GSX-R” yer
alan cümlesi ile Suzuki’nin modele ne kadar inandığı hemen kendini belli
etmekteydi. Başlangıç sınıfı için oldukça uygun olabileceği hissedilen model,
markanın bugüne kadar ürettiği en küçük ve en sportif model olma özelliğini
taşıyor.  

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  6. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R 125, pistlere girmeye hazır duruyor

 

Suzuki’nin belirttiğine göre 2017 Suzuki GSX-R125, büyük aile
fertlerinden gelen yüksek performansı, üst sınıf yakıt verimliliği ve markanın
efsanevi GSX-R serilerinin değişmez sportif yarış ruhlu görünümü ile
birleştiriyor.

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  7. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R 125’i GSX-R büyüklerinden ayırmak zor

 

Suzuki’nin hem şehir içi trafik yoğunluğu ile başa çıkabilecek hem
de kırsal bölgelerde hafta sonları gezilebilecek şekilde tasarlandığını
belirttiği model, güzel grafikleri ve MotoGP yarış motosikletinin parlak
görünümü ile oldukça havalı duruyor. Ayrıca 785mm gibi iddialı sele yüksekliği ile kendi sınıfının içerisinde dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  8. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R125 Intermot Tanıtımı

 

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  9. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R 125 Tam Siyah % 50 Parlak Rengi

2017 Suzuki GSX-R125 – Intermot 2016  10. İçerik Fotoğrafı

2017 Suzuki GSX-R 125 Parlak Beyaz Rengi

Suzuki’nin en küçük kardeşi, Metalik Triton Mavisi, Tam Siyah % 50
Parlak ve Parlak Beyaz renk gibi üç farklı renge sahip olacak. 2017 Suzuki GSX-R 125, akranlarından Yamaha YZF-R125 ve yine
Intermot’ta ortaya çıkan Aprilia Tuono 125 ile birlikte ortalığı oldukça renklendireceğe
benziyor.

2017 Suzuki GSX-R 125 Fotoğraf Galerisi İçin: http://www.motoron.com.tr/FotoGaleriDetay/2017-suzuki-gsx-r125/0-688

2017
Suzuki GSX-R125 Teknik Özellikleri

Euro4 uyumlu ve yeni WVTA (AB Tüm Araç Tipleri Onay Sistemi) uyumlu
ABS (Standart)
Düşük yakıt performansı
Anahtarsız Çalıştırma Sistemi (Key-less ignition system) ve Suzuki easy start system
LED ön farlar
Güçlü DOHC motor
Tam LCD gösterge

2017 Suzuki GSX-R125 Diğer Teknik Özellikleri

Toplam
uzunluk

1,975mm
(77.8 in)

Toplam
genişlik

670mm (26.3 in)

Toplam
yükseklik

1,070mm
(42.1 in)

Aks
açıklığı

1,300mm
(51.2 in)

Yerden
yükseklik

150mm
(5.9 in)

Sele
yüksekliği

785mm
(30.9 in)

Motor
tipi

4
zamanlı, 1 silindir, sıvı soğutmalı, DOHC

Çap
x Strok (mm)    

62.0mm
x 41.2mm (2.4 in x 1.6 in)

Motor
kapasitesi

124.4cm3
(7.6 cu in)

Sıkıştırma
oranı

N/A

Yakıt
sistemi

Yakıt
enjeksiyon

Çalıştırma
sistemi

Elektrik

Yağlama
sistemi

Karterli
yağlama sistemi

Vites

6
ileri vites

Ön
süspansiyon

Teleskopik,
helezon yaylı, yağ sönümlü

Arka
süspansiyon

Bağlantılı,
helezon yaylı, yağ sönümlü

Açı
/ kuyruk

25.5˚
/ 93.3mm (3.7 in)

Ön
fren

Disk
(Petal)

Arka
fren

Disk
(Petal)

Ön
lastik

90/80-17M/C,
tubeless

Arka
lastik

130/70-17M/C,
tubeless

Yakıt
deposu kapasitesi

11.0L
(2.9 / 2.4US / lmp gal)

 

2017 Suzuki GSX-R 125 Intermot Tanıtım Videosu: 

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2017 KTM 1290 Super Adventure R – Intermot 2016

2017 Honda CB 1100 EX & CB1100 RS – Intermot 2016

REKLAM