Menu
in

2017 Suzuki V-Strom DL250, Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda!

Yepyeni 2017 model Suzuki V-Strom DL250, 14. Uluslararası Çin Motosiklet Fuarı’nda kendisini gösterdi.

Yeni çeyrek litrelik V-Strom konsepti, büyük
abileri Suzuki V-Strom DL650 ve DL1000 modellerine benzer bir tarza sahip.
Büyüklerinden oldukça belirgin bir ayırt edici özelliği olarak tek yuvarlak ön far dizaynı bulunuyor. 

14. Çin Uluslararası Motosiklet Fuarı’nda Suzuki V-Strom DL250 

 

2017 Suzuki V-Strom 250 modelinde, Inazuma
modeline güç veren 248cc, sıralı, sıvı soğutmalı SOHC motor bulunuyor. Yeni
bebek V-Strom, Suzuki büyüklerinin stiline benzemek için ciddi çaba sarf ettiği
belli oluyor. V-Strom 250, tamamen dijital bir gösterge ve Suzuki’nin yedek
parça piyasasında mevcut bulunan çanta serisi ile geliyor. Küçük-orta segment arasında Adventure stilindeki bir motosiklet için görünüş olarak iyi durduğu söylenebilir.

Suzuki ailesine yeni katılan bu iki yeni 250’lik üyenin
sadece Asya piyasasına özel hazırlandığı düşünülse de diğer piyasalara sıçraması
an meselesi gözüyle bakılıyor.

Yeni V-Strom DL250’nin ne zaman üretime gireceği firma
tarafından henüz teyit edilmemiş olsa da, model showroom’larda kendini
göstermeye hazırmış gibi görünüyor. Firmanın aynı fuarda ortaya çıkardığı 2017
Suzuki GSX-250R modeli gibi, 2017 Suzuki V-Strom DL250 modeli hakkında tüm
teknik verilerin, fiyat bilgilerinin ve Avrupa için geçerli olup olmayacağı
gibi detayların, yine EICMA Fuarı’nda açıklanması bekleniyor.

14. Çin Uluslararası Motosiklet Fuarı’nda Suzuki V-Strom DL250 

14. Çin Uluslararası Motosiklet Fuarı’nda Suzuki V-Strom DL250 

Yine EICMA Fuarı’nda ortaya çıkması kesin olan 300’lük
BMW GS haberinden sonra Suzuki’nin aynı segmentteki V-Strom’u ile Adventure
ortamı da hareketlenmeye başlamış oldu.   

Firma
tarafından henüz kesinleşmiş teknik veriler olmasa da Asya’dan çıkan haberlere
dayanarak

2017 Suzuki V-Strom DL250
Teknik Bilgileri hakkında net olmayan veriler şu şekilde:

Motor

 

Tip

4-zamanlı, sıvı soğutmalı, çift
silindir

Motor Silindir Hacmi (cm³)

248 cc

Çap x Strok (mm)    

53.5mm x 55.2mm

Sıkıştırma Oranı

11.5:1

Maksimum güç

18.4kW / 25 hp 8,000rpm

Maksimum tork

23.4 Nm at 6,500rpm

Vites

6 ileri

Boyutlar

 

Uzunlu * Genişlik * Yükseklik

2150 x 790 x 1305 mm

Aks açıklığı

1430 mm

Sele yüksekliği

780 mm

Yakıt depo kapasitesi

17 litre

Lastikler

 

Ön

110 / 80-17

Arka

140 / 70-17

Cevap bırakın