in

2018 Honda CB300R – EICMA 2017!

Yazar: İlker Genç

Neo Sports Cafe tasarımından yola çıkılarak düzenlenen CB300R ve CB125R model ile Honda ailesine iki yeni naked model katılmış oldu. Ortanca CB300R’a bir bakış atalım…

Honda CB1000R modelde bulunan LED farlar, karartılmış gösterge ve rahat oturuş pozisyonu CB300R ve CB125R modele de uygulanmış. Böylece yenice tanıtılan 2018 Honda CB1000R modele benzeyen Honda’s Neo-Sports Café Concept modellerin orta ve küçük birer CB’si olarak CB300R ve CB125R ortaya çıkmış oldu. 
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 1. İçerik FotoğrafıHonda Neo-Sports Café Concept Ailesi – Honda CB1000R – Honda CB300R – Honda CB125R
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 2. İçerik Fotoğrafı2018 Honda CB300R
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 3. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB300RModelin düşük ağırlığı, 2018 Honda CB300R’a bir performans avantajı sağlayacağa benziyor. 286cc sıvı soğutmalı tek silindirli motoru, yeni stili ve havalı görünüşü ile 125’likten bir üst segmente geçmek isteyen genç sürücüleri etkileyeceği kesin. Yepyeni şasi, iyi bir performans sağlamak üzere sıkıştırılmış ve borulu çelik yapısı ile dengeli bir sürüş vaad etmek üzere tasarlanmış. CBR300R, radyal 4 piston kaliperi ile 41mm USD çatallara, yüzer ön diske, IMU temelli ABS ve Dunlop radyal lastiklere sahip. 
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 4. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 5. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 6. İçerik Fotoğrafı
Yeni 2018 CB1000R model gibi Neo Sports Cafe hatlara sahip olan ortanca kardeş CB300R, kaslı deposu, yuvarlak ön farı, kısa kuyruğu ile minimalist ve Retro bir görünüme kavuşmuş. LED farları ise modern bir hava eklemiş. Honda CB300R modelin DOHC tek silindirli motor ünitesi, sıvı soğutmalı ve yakıt enjeksiyonlu. 
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 7. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 8. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB300R Fotoğraf Galerisi: 2018 Honda CB300R
2018 Honda CB300R – EICMA 2017! 9. İçerik Fotoğrafı
2018 Honda CB300R Teknik Detaylar

Motor 2018 Honda CB300R

İlgili Foto / 10 Kasım 2017 | 00:25

Sıvı soğutmalı, tek silindir, DOHC

Motor Hacmi (cc)

286cc

Çap x Stroke

76mm x 63mm

Sıkıştırma Oranı

10.7 : 1

Maksimum güç

31 hp (beygir)/8,500rpm (devirde)

Maksimum tork

27.5Nm/7,500rpm (devirde)

Yakıt tüketimi

30.2km/litre

Yakıt deposu kapasitesi

10 litre

Starter

Elektrik

Debriyaj

Islak, çoklu plaka, hidrolik

Vites

6 ileri

Dişli takımı

Zincir

Boyutlar (U x G x Y)

2012mm x 802mm x 1052mm

Aks açıklığı

1,252mm

Kaster Açısı

24º

Sele Yüksekliği

799mm

Yerden Yükseklik

151mm

Boş Ağırlık

143kg

Ön Süspansiyon

41mm teleskopik çatal, 130mm stroke

Arka Süspansiyon

Monoshock damper, Pro-Link arka masa,
107mm travel

Ön – Arka Jant Ölçüsü

17 inç

Ön Lastik – Arka Lastik

110/70R17M/C 54H – 150/60R17M/C 65H

Donanım

ABS

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2018 Yamaha MT-03 (MT-25) – EICMA 2017!

2018 Honda CB125R – EICMA 2017!

REKLAM