Yazar: İlker Genç
Daha fazla güç, daha konforlu bir sürüş ve daha fazlası için 2018 Honda CRF250R geliyor.
Rekabet söz konusu olduğunda, MX2 sınıfından daha sıkı bir sınıf düşünülemez. Honda CRF250R model de, mücadeleye layık bir silah olduğunu sürekli kanıtlamıştı. Zaman içerisinde, hem amatör MX tutkunları hem de profesyonel yarışçılar için en iyi sonucu alabilecekleri temel bir platforma dönüşen model olmayı başarmıştı.
Honda’nın CRF250R modeli, artık daha geniş bir devir aralığında %9 daha zirvede bir güç elde eden yeni DOHC (üstte çift eksantrikli) motora sahip. Ayrıca elektrik startın standart olarak geldiği 2018 model CRF250R, merkezileştirilmiş şasisini, çelik-yaylı 49mm Showa USD ön çatal da dahil olmak üzere CRF450R ile paylaşıyor.
Oyun hızlı ilerliyor ve 2018 model CRF250R model de büyük bir sıçrayışla 2017 CRF450R’ın mirasını devam ettirmeye kararlı görünüyor. Yeni nesil şasi, güncellenmiş gemoterisi ve Showa süspansiyon gibi özellikleriyle yepyeni DOHC (üstte çift eksantrikli) motoru ile büyük kardeşi CRF450R modelin tamamen aynı şasisi ile donatılmış.
Ayarlanabilir motor haritası ve sürücü odaklı ergonomisi ile CRF250R, zevk için sürenlerin, kendi yeteneklerini kullanabildiği bir moto-crosser olma özelliğinde. 2018 model CRF250R modelin verim ve yol tutuş performans parametreleri, tek bir amaç için yükseltilmiş: kazanabilen ve keyif veren bir model ortaya çıkarmak.
2018 Model CRF250R Proje Lideri Mikio Uchiyama: “Yeni CRF250R modelimiz, göze çarpan bir ivmelenme ve bir tur boyunca daha fazla motor performansı elde edebilmesi için yeniden tasarlandı. Unicam güç ünitesi, daha sıkı ve daha yüksek devirlenen yepyeni bir DOHC (üstte çift eksantrikli) motor ile yer değiştirdi. Hakimiyeti ve arka teker tutuşunu geliştiren CRF450R modelin şasisi ile eşleşti. 2018 CRF250R, rekabetçi, sağlam ve zorlu bir yarış modeli ve komple bir paket yaratabilmek adına HRC’den direk gelen bilgilerle geliştirildi.”
Kısa Kısa 2018 Honda CRF250R*Daha hafif hakimiyet için kısa aks açıklığı*Ön-arka kalkmasını azaltmak ve daha iyi ivmelenme performansı için daha alçak ağırlık merkezi*Arka teker çekişini iyileştiren azaltılmış arka masa uzunluğu *Hafif alüminyum şasi *Daha alçak ağırlık merkezine ve düşük ağırlığa katkı sağlayan titanyum yakıt deposu *Çeşitli koşullarda üstün yol tutuş ve çukur zeminlerde sarsıntıyı sönümleme için Dunlop Geomax MX3S lastikler *Sürücünün hareketi kolaylaştıran pürüzsüz gövde tasarımı *Radyatöre verimli hava girişi sağlamak için titizlikle şekillendirilmiş ön çamurluk
Bazı Önemli Güncellemeler*Daha yüksek Çap x Strok boyutları*Yüksek sıkıştırma oranı*Aşağı yönlü hava girişi*Çift egzoz çıkışı*Elektrik start*Sürücünün konforu için en iyi şekilde kullanılan hafif şasi ve alt şasi*Kolay ve hafif hakimiyet için güncellenmiş şasi yapısı, geliştirilmiş arka çekiş, azaltılmış ön-arka kalkış*Titanyum yakıt deposu
Sonuç olarak daha verimli bir CRF250R ile sürüşün keyfini çıkarma vakti…
Fotoğraf Galerisi: 2018 Honda CRF250R2018 Honda CRF250R Teknik Özellikleri
Motor 2018 Honda CRF250R
İlgili Foto / 01 Ağustos 2017 | 05:10
Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek
silindir, DOHC
Motor Hacmi (cc)
249.4cc
Çap x Stroke
79mm x 50.9mm
Sıkıştırma Oranı
13.9 : 1
Yağ Kapasitesi
1250cm3
Yakıt Sistemi
Yakıt enjeksiyon
Yakıt Deposu Kapasitesi
6.3 litre
Çalıştırma
Elektrik
Debriyaj
Islak, çoklu plaka
Vites
Sabit örgü
Şasi
Aluminyum çift boru
Boyutlar (U x G x Y)
2183mm x 827mm x 1274mm
Aks açıklığı
1,486mm
Kaster Açısı
27.5 derece
İz Açıklığı
116mm
Sele Yüksekliği
957mm
Yerden Yükseklik
327mm
Boş Ağırlık
108kg
Ön Süspansiyon
49mm Showa helezon yaylı çatal
Arka Süspansiyon
Showa monoshock – Honda Pro-Link
system ile
Ön Tekerlek – Arka Tekerlek
Aluminyum jant
Ön Lastik – Arka Lastik
80/100-21 Dunlop MX3S – 100/90-19 Dunlop MX3S
Ön Fren
260mm hidrolik wave disc
Arka Fren
240mm hidrolik wave disc
Yorumlar
Loading…