Menu
in

2018 Honda CRF250R İlk Bakış!

Yazar: İlker Genç

Daha fazla güç, daha konforlu bir sürüş ve daha fazlası için 2018 Honda CRF250R geliyor.

Rekabet söz konusu olduğunda, MX2 sınıfından daha sıkı bir sınıf düşünülemez. Honda CRF250R model de, mücadeleye layık bir silah olduğunu sürekli kanıtlamıştı. Zaman içerisinde, hem amatör MX tutkunları hem de profesyonel yarışçılar için en iyi sonucu alabilecekleri temel bir platforma dönüşen model olmayı başarmıştı.

Honda’nın CRF250R modeli, artık daha geniş bir devir aralığında %9 daha zirvede bir güç elde eden yeni DOHC (üstte çift eksantrikli) motora sahip. Ayrıca elektrik startın standart olarak geldiği 2018 model CRF250R, merkezileştirilmiş şasisini, çelik-yaylı 49mm Showa USD ön çatal da dahil olmak üzere CRF450R ile paylaşıyor.  

Oyun hızlı ilerliyor ve 2018 model CRF250R model de büyük bir sıçrayışla 2017 CRF450R’ın mirasını devam ettirmeye kararlı görünüyor. Yeni nesil şasi, güncellenmiş gemoterisi ve Showa süspansiyon gibi özellikleriyle yepyeni DOHC (üstte çift eksantrikli) motoru ile büyük kardeşi CRF450R modelin tamamen aynı şasisi ile donatılmış. 

Ayarlanabilir motor haritası ve sürücü odaklı ergonomisi ile CRF250R, zevk için sürenlerin, kendi yeteneklerini kullanabildiği bir moto-crosser olma özelliğinde. 2018 model CRF250R modelin verim ve yol tutuş performans parametreleri, tek bir amaç için yükseltilmiş: kazanabilen ve keyif veren bir model ortaya çıkarmak.

2018 Model CRF250R Proje Lideri Mikio Uchiyama: “Yeni CRF250R modelimiz, göze çarpan bir ivmelenme ve bir tur boyunca daha fazla motor performansı elde edebilmesi için yeniden tasarlandı. Unicam güç ünitesi, daha sıkı ve daha yüksek devirlenen yepyeni bir DOHC (üstte çift eksantrikli) motor ile yer değiştirdi. Hakimiyeti ve arka teker tutuşunu geliştiren CRF450R modelin şasisi ile eşleşti. 2018 CRF250R, rekabetçi, sağlam ve zorlu bir yarış modeli ve komple bir paket yaratabilmek adına HRC’den direk gelen bilgilerle geliştirildi.”
Kısa Kısa 2018 Honda CRF250R*Daha hafif hakimiyet için kısa aks açıklığı*Ön-arka kalkmasını azaltmak ve daha iyi ivmelenme performansı için daha alçak ağırlık merkezi*Arka teker çekişini iyileştiren azaltılmış arka masa uzunluğu *Hafif alüminyum şasi *Daha alçak ağırlık merkezine ve düşük ağırlığa katkı sağlayan titanyum yakıt deposu *Çeşitli koşullarda üstün yol tutuş ve çukur zeminlerde sarsıntıyı sönümleme için Dunlop Geomax MX3S lastikler *Sürücünün hareketi kolaylaştıran pürüzsüz gövde tasarımı *Radyatöre verimli hava girişi sağlamak için titizlikle şekillendirilmiş ön çamurluk 
Bazı Önemli Güncellemeler*Daha yüksek Çap x Strok boyutları*Yüksek sıkıştırma oranı*Aşağı yönlü hava girişi*Çift egzoz çıkışı*Elektrik start*Sürücünün konforu için en iyi şekilde kullanılan hafif şasi ve alt şasi*Kolay ve hafif hakimiyet için güncellenmiş şasi yapısı, geliştirilmiş arka çekiş, azaltılmış ön-arka kalkış*Titanyum yakıt deposu

Sonuç olarak daha verimli bir CRF250R ile sürüşün keyfini çıkarma vakti…
Fotoğraf Galerisi: 2018 Honda CRF250R2018 Honda CRF250R Teknik Özellikleri

Motor 2018 Honda CRF250R

İlgili Foto / 01 Ağustos 2017 | 05:10

Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek
silindir, DOHC

Motor Hacmi (cc)

249.4cc

Çap x Stroke

79mm x 50.9mm

Sıkıştırma Oranı

13.9 : 1

Yağ Kapasitesi

1250cm3

Yakıt Sistemi

Yakıt enjeksiyon

Yakıt Deposu Kapasitesi

6.3 litre

Çalıştırma

Elektrik

Debriyaj

Islak, çoklu plaka

Vites

Sabit örgü

Şasi

Aluminyum çift boru

Boyutlar (U x G x Y)

2183mm x 827mm x 1274mm

Aks açıklığı

1,486mm

Kaster Açısı

27.5 derece

İz Açıklığı

116mm

Sele Yüksekliği

957mm

Yerden Yükseklik

327mm

Boş Ağırlık

108kg

Ön Süspansiyon

49mm Showa helezon yaylı çatal

Arka Süspansiyon

Showa monoshock – Honda Pro-Link
system ile

Ön Tekerlek – Arka  Tekerlek

Aluminyum jant

Ön Lastik – Arka Lastik

80/100-21 Dunlop MX3S  – 100/90-19 Dunlop MX3S

Ön Fren

260mm hidrolik wave disc

Arka Fren

240mm  hidrolik wave disc

Cevap bırakın