in

2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017!

Yazar: Can Deniz

Orijinal Ninja ZX-10R ve pist odaklı ZX-10RR modeli tamamlayan daha üst nitelikleriyle 2018 Ninja ZX-10R SE, geliştirilmiş elektronik süspansiyonlarıyla göz dolduruyor.

EICMA Fuarı’nda Kawasaki’nin Ninja ZX-10R serisine eklenen bir üst versiyon ZX-10R SE modeli, ortalığı şenlendirmeye geliyor. Hem caddede hem de pistte, süspansiyonların müthiş sönümleme karakteri, yarışa hazır süspansiyonları ile konforlu bir sürüş seviyesi sunuyor. 
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 1. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 2. İçerik Fotoğrafı
Kawasaki ZX-10R ve RR versiyonunun arasında bu yeni SE model, sağlam rakipleri ile mücadele etmesine yarayan yeni iki anahtar elektronik güncelleştirme içeriyor. İlki, tamamen yeni Showa ile geliştirilmiş elektronik süspansiyon sistemin eklenmesi oluyor. Showa ile birlikte geliştirilen yeni Kawasaki Elektronik Kontollü Süspansiyon (KECS), SE’nin cephanesine yarı aktif elektronik sönümleme ekliyor. Sistem, yol ve sürüş koşullarına adapte olarak ideal miktarda sönümleme sağlıyor. İkincisi ise çift yönlü quickshifter. 
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 3. İçerik Fotoğrafı
Modelin yüksek çözünürlüklü net gösterge panelinde, çubuk grafikli devir ölçer bulunuyor. Sıcaklığa dayanıklı titanyum çıkış ve susturucu, performansa ve uzun ömürlü dayanıklılığa, hafif ağırlığa ve merkezi ağırlığa katkıda bulunuyor. Özel olarak geliştirilmiş Öhlins elektronik amortisör, araç hızı ve ivmelenme ya da yavaşlama esnasında doğru miktarda sönümleme sunuyor. Geliştirilmiş ayarlar, yarış pisti ve kıvrımlı yollar için en iyi şekilde kullanılmak üzere tasarlanmış. 
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 4. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 5. İçerik Fotoğrafı
Gidon başlığının sürücüye doğru yakınlaştırılmış güncellenmiş geometrisi ve daha uzun arka masa, viraja giriş dengesi ve pistte güven sağlamak üzere ön kısıma daha fazla ağırlık iletmek amacıyla dizayn edilmiş. Elektronik gaz kelebekleri, ECU’nun motora ideal miktarda yakıtın ve hava göndermesini sağlıyor.
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 6. İçerik Fotoğrafı Daha geniş ve yüksek ön baş kısım, havayı daha verimli bir şekilde keserek sürücüye daha fazla rüzgar koruma sağlıyor.
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 7. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE – EICMA 2017! 8. İçerik Fotoğrafı
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE teknolojik açıdan fazlaca gelişmiş özelliklere sahip: ABS, Supersport modeller için uygun fazlaca verimli fren sağlayan KIBS (Kawasaki Akıllı ABS), KECS (Kawasaki Elektronik Kontrollü Süspansiyon), Kawasaki Quick Shifter, patinaj kontrol amaçlı KLCM (Kawasaki Başlangıç Kontrol Modu), elektronik gaz kelebekleri, IMU (Atalet Ölçüm Ünitesi), MotoGP temelli S-KTRC (Sport-Kawasaki Çekiş Kontrol), sürüş koşullarına uygun Güç Modları, Ekonomik Sürüş Göstergeleri. 
Bazı Teknik ÖzelliklerMetalik Flat Parlak Siyah / Metalik Mat Kurşun Grisi KECS (Kawasaki Elektronik Kontrollü Süspansiyon)Showa Solenoid Teknoloji – 1 milisaniyede reaksiyon zamanlaması3 Süspansiyon Modu – Yol, Pist ve ManuelKLCM Başlandıç Kontrol ModuShowa 43mm ters BFF çatal (ön)Showa BRFC Arka AmortisörDünya Superbike TeknolojisiKawasaki Quick Shifter (Çift Yönlü)Marchesini Dövme TekerlerMaksimum 200 beygir gücü11,500 devirde 113.5 Nm Boş ağırlık 208 kg835 mm sele yüksekliğiAkrapoviç egzoz
2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE Fotoğraf Galerisi: 2018 Kawasaki Ninja ZX-10R-SE

2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE Teknik Detaylar

Motor 2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE

İlgili Foto / 10 Kasım 2017 | 05:58

2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE

İlgili Video / 10 Kasım 2017 | 05:56

Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı 4 silindir

Supap Sistemi

DOHC, 16 sübap

Motor Hacmi (cc)

998cc

Çap x Stroke

76mm x 55mm

Sıkıştırma Oranı

13.0 : 1

Ateşleme

Dijital

Marş Sistemi

Elektrik

Maksimum tork

113.5 Nm / 11,500 rpm

Maksimum güç

147.1 kW / 200 beygir gücü (ram hava ile 210 beygir) / 13,000 rpm

Debriyaj

Islak, çoklu disk, manuel

Şasi

Çift katman dökme aluminyum

Boyutlar (U x G x Y)

2,090mm x 740mm x 1,145mm

Aks açıklığı

1,440mm

Dönüş Açısı / Sol-Sağ

27° / 27°

İz Açıklığı

107mm

Sele Yüksekliği

835mm

Yerden Yükseklik

145mm

Boş Ağırlık

208kg

Ön Süspansiyon

Ø 43 mm dış sıkıştırma bölmeli ters çatal, KECS kontrollü geri tepmeli, sıkıştırmalı , yay ayarlı

Arka Süspansiyon

Yatay, arka bağlantılı,  BFRC lite gaz dolumlu, KECS kontrollü geri tepmeli ve sıkıştırmalı amortisör, ayarlanabilir yay

Ön Lastik – Arka Lastik

120/70ZR17M/C (58W) –  190/55ZR17M/C (75W)

Ön Fren

Çift yarı yüzer 330 mm Brembo diskler. Kaliper: Çift radyal montajlı, Brembo M50 monobloc, 4-pistonlu

Arka Fren

Tek 220mm disk. Kaliper: Tek piston

2018 Kawasaki Ninja ZX-10R SE Tanıtım Videosu:  

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2018 Honda CB125R – EICMA 2017!

2018 KTM 790 Duke ve 2019 KTM 790 Adventure R Prototip – EICMA 2017!

REKLAM