Menu
in

2018 Royal Enfield Continental GT 650 & Interceptor 650 – EICMA 2017!

Yazar: İlker Genç

Rock’n Roll’a hoşgeldiniz! Royal Enfield, sonunda merakla beklenen 650’lik ikizlerini EICMA’da ortaya çıkardı: Royal Enfield Continental GT 650 & Interceptor 650!

Interceptor 650 Twin and the Continental GT 650 Twin, tamamen yeni 650cc
paralel-tein motorları ile ilk olarak Avrupa’da Nisan 2018 gibi ortaya çıkacak.
Heritage ilhamlı modeller, Royal Enfield mirasını ve karakterini 21. Yüzyıla
taşıyor.

 

650 Twin motor, Royal Enfield’in efsanevi paralel çift silindir
motorunun Continental GT 650 & Interceptor 650 modele yansıması ile yeniden
doğuşu. Klasik stilli ile yeni motor, Royal Enfield’in geleceği düşünen, şık
görünüşlü, daha az parçalarıyla daha sade ve daha hafifi ağırlıkta bir motor.
Yeni şasi, modern mühendislik ile üstün yol tutuşun bir harmanı olarak yeni
otantik bir forma dönüşüyor.

 

Royal Enfield Interceptor 650

Royal Enfield Interceptor, Royal Enfield’in en sevilen klasik modellerinden birisinin
dönüşüne işaret ediyor. Hava soğutmalı paralel 650 twin ile can verilmiş Royal
Enfield Inceptor 650, 60’ların tasarımı 7 inç ön farı, kapitoneli selesi, dar
gözyaşı stili yakıt deposu, Monza stilli yakıt deposu kapağı ile göz
kamaştırıyor. “Kolay Gel, Kolay Git” sloganı, çok yönlü geriye doğru
konumlanmış sele uzunluğu, daha dik bir oturuş pozisyonu eğlence her zaman
kontrolünüzde.

Royal Enfield Interceptor 650 Teknik Özellikler

Motor

Hava soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC (üstten tek kam milli),
648cc paralel twin

Güç

47 bhp @ 7100 rpm

Tork

52 Nm @ 4000 rpm

Çap x Stroke

78 mm x 67.8 mm

Sıkıştırma oranı

9.5:1

Vites

6 ileri

Yakıt yönetimi

Yakıt enjeksiyon

Ateşleme

Digital spark ignition – TCI

Şasi

Çelik Tubular

Ön süspansiyon

41 mm ön çatal, 110 mm travel

Arka süspansiyon

Çift coil-over shocks, 88 mm travel

Eğim açısı

24 derece

Boyutlar (U x G x Y)

2122mm x 789mm x 1165mm

Sele Yüksekliği

804mm

Yerden Yükseklik

174mm

Boş Ağırlık (yakıtsız)

202kg

Yakıt deposu

13.7 litre

Ön Tekerlek – Arka  Tekerlek

100/90-18 *  130/70-18

Ön Fren

320mm disk, ABS

Arka Fren

240mm 
disk, ABS

 

Royal Enfield Continental GT 650


Yeni Continental GT 650 Twin, Continental GT 535’in bir evrimi. Aslına
bakarsanız GT 535 model de orijinal İngiliz Rolay Enfield cafe racer Continental
GT 250 modelin bir gelişim evresiydi. Tamamen yeni 650 Twin motoru ile
güçlendirilmiş ve modelin daha önce hiç olmadığı kadar iyi bir performans
gösterdiği belirtiliyor.

 

Royal Enfield Continental GT 650 Teknik Özellikler

Motor

Hava soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC (üstten tek kam milli),
648cc paralel twin

Güç

47 bhp @ 7100 rpm

Tork

52 Nm @ 4000 rpm

Çap x Stroke

78 mm x 67.8 mm

Sıkıştırma oranı

9.5:1

Vites

6 ileri

Yakıt yönetimi

Yakıt enjeksiyon

Ateşleme

Digital spark ignition – TCI

Şasi

Çelik Tubular

Ön süspansiyon

41 mm ön çatal, 110 mm travel

Arka süspansiyon

Çift coil-over shocks, 88 mm travel

Eğim açısı

24 derece

Boyutlar (U x G x Y)

2122mm x 744mm x 1024mm

Sele Yüksekliği

790mm tek sele / 793 mm çift sele

Yerden Yükseklik

174mm

Boş Ağırlık (yakıtsız)

198kg

Yakıt deposu

12.5 litre

Ön Tekerlek – Arka  Tekerlek

100/90-18 *  130/70-18

Ön Fren

320mm disk, ABS

Arka Fren

240mm 
disk, ABS

Cevap bırakın