Menu
in

2021 Honda ADV 150 Modeline Ön Bakış

Honda, kendi oluşturduğu macera skuteri segmentine yeni bir model ekledi. 2016 yılında tanıtılan X-ADV modeli özellikle Amerika kıtasında büyük ilgi görmüştü. Şimdi de 150 cc lik ADV 150 seçeneği ile daha çok kişiye hitap edecek. 

Skutere binmek isteyen fakat sıradan bir skutere binmek istemeyenler için

Sıvı soğutmalı 149 cc tek silindirli motoru ve V-Matic kayışlı şanzımanı direk PCX 150 modelinden almış. Maksimum 14.3 beygir güç ve 13.8 Nm tork üreten motor Start-Stop teknolojisi ile yakıt ekonomisi sağlıyor. Çift kızaklı çelik boru şasisi, ön ve arka Showa marka süspansiyonları ise onu PCX 150 den ayırıyor. PCX 150 modeline göre daha fazla çalışma alanı sunan Showa süspansiyonlar ADV 150 yi daha yüksekte konumlandırıyor. Bu kombinasyon onu zorlu yollara hazırlıyor. 

2021 Honda ADV 150

2021 Honda ADV 150 Tel jant yerine döküm jant kullanılması onu daha şehirli yapmış.

Ön taraftan baktığımızda abisinden ayırt etmek zor olsa da arka tarafta motor bölümü onu ele veriyor. Ayrıca tel jantlar yerine döküm jantlar kullanılması ADV 150 modelinin daha çok asfalt odaklı tasarlandığını gösteriyor. X-ADV isminden X harfinin kaldırılması da bununla ilgili olabilir. Ön tarafta 240mm ABS disk fren arkada ise 130 mm kampana fren ile donatılmış. Açıkçası kampana arka fren motosikletin genel kalitesine gölge düşürüyor. 

2 kademeli ayarlanabilir ön cam , anahtarsız çalıştırma ve tamamen LED aydınlatmaları konfor konusunda onu üst sınıfa taşıyor. Sıvı kristal gösterge ekranı ise biraz eski moda kalsa da 150 cc skuter için kabul edilebilir. 

Sıvı kristal gösterge paneli

USB şarj soketli torpidosu ve 27 litre sele altı bagajı ile skuter pratikliğinden taviz verilmemiş. Amerika’da 4299 dolar fiyat etiketi ile satışa çıkacak model ülkemize gelecek mi henüz bilmiyoruz. 

 

Cevap bırakın