Yazar: Can Deniz
Kawasaki Versys-X 300, arızalı kuyruk ve fren lambası soketi probleminden ötürü geri çağrıldı.
Amerika National Highway Traffic Safety Administration yani Ulusal Otoyol Güvenlik İdare’sinin yayınladığı rapora göre gevşek bir kuyruk / fren lambası soketi ampulün düşmesine neden olabileceğinden ötürü Kawasaki, Versys-X 300 sahiplerini ücretsiz parça değişimi için bayilere davet edecek.
Özellikle gece sürüşünde oldukça önem taşıyan fren ve kuyruk lambasının değişimi için Kawasaki, X-Versys 300 sahipleri ile Amerika’da iletişime geçecek.
İlk olarak Kasım’daki EICMA Milano Fuarı’nda kendini gösteren Kawasaki Versys 300, şehir içi ulaşım ihtiyaçlarını karşılamakla kalmayıp uzun seyahatlerde de bu amaçla tasarlanan süspansiyonu ve geniş gidonu ile sürücünün konfordan ödün vermemesine yardımcı oluyor.
2017 Kawasaki Versys-X 300 Tanıtım VideosuKawasaki Versys-X 300 Teknik Özellikler
Makina
Tipi
4
zamanlı, su soğutmalı, paralel, çift silindir.
Silindir
Hacmi
296
cm³
Maksimum
Güç
29.3
kW {40 PS} / 11,500 rpm
Maksimum
Tork
25.7
N·m {2.6 kgf·m} / 10,000 rpm
Sübap
Sistemi
DOHC 8
sübap
Yakıt
Sistemi
Yakıt
Enjeksiyonu: Ø 32 mm x 2 çift gaz kelebek
Şasi
Tipi
Yüksek
gerilimli çelik
Ön
Süspansiyon
41 mm
teleskopik çatal
Arka Süspansiyon
Alt
bağlantılı Uni-Trak, gaz dolumlu, ön yükleme ayarlı
Ön
Fren
290 mm
tek disk, çift piston kaliper
Arka
Fren
220 mm
tek disk, çift piston kaliper
UxGxY
2,170
x 860 x 1,390 mm
Aks
Açıklığı
1450
mm
Sele
Yüksekliği
845 mm
Dolu
Ağırlık
175 kg
Yakıt Kapasitesi
17 litre