in

Beta Motor’dan Geleceğin Motorcuları için Beta Minicross-E!

Yazar: Alper Baycan

Off-road motosikletler konusunda uzman İtalyan Beta’dan küçük kullanıcılar için elektrikli Beta Minicross-E geliyor.

Motocross ve Enduro segmentinde pek çok şampiyonluğu bulunan markanın duyurduğu tamamen yeni E-Elektrikli Minicross modelin, yeni başlayan off-road motosiklet kullanan genç sürücüler için tasarlanmış kolay bir kullanımı bulunuyor. Firmanın açıklamasına göre Minicross-E, genç sürücülere kendilerini ezmeyecek derecede bir güç sunarak sürüş anında güvenli hissetmelerini sağlıyor.
Beta Motor’dan Geleceğin Motorcuları için Beta Minicross-E! 1. İçerik Fotoğrafı
Beta Motor’dan Geleceğin Motorcuları için Beta Minicross-E! 2. İçerik Fotoğrafı
Eğlence dolu sürüşler için tasarlanan bu motosiklet, aynı zamanda ileri düzeydeki bir genç sürücü için bile oldukça çekici bir dizayna, yüksek kaliteli hidrolik disk frenlerine, modern süspansiyona ve yüksek performanslı bir elektrik motoru gibi takdir edilecek görünüme ve özelliklere sahip.
Beta Motor’dan Geleceğin Motorcuları için Beta Minicross-E! 3. İçerik Fotoğrafı
Genç sürücüleri hedefleyen Beta mühendisleri, off-road motosiklet sürüş deneyimini tatmak isteyen 6-11 yaş arasındaki çocuklar için dizayn edilmiş motosikletin tasarımında, sürüşü kolaylaştıran kolay yönetilebilir bir güç dağılımı geliştirmişler. 
Beta Motor’dan Geleceğin Motorcuları için Beta Minicross-E! 4. İçerik Fotoğrafı

Beta Motor’dan Geleceğin Motorcuları için Beta Minicross-E! 5. İçerik Fotoğrafı

Dayanıklı ancak sadece 43 kilodaki oldukça hafif tasarımı ile sıfır emisyona sahip olan Beta Minicross-E modelin, çok sessiz bir elektrik motora sahip olduğu belirtiliyor. Beta Minicross-E, çocukları için fazla gürültü yapmayan bir motosiklet isteyen aileler için son derece çekici olacağa benziyor.Beta Minicross-E Teknik Detaylar

Ağırlık

43 kg

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik

1400mm
* 600mm * 900mm

Aks açıklığı

1025mm

Sele yüksekliği

695mm

Yerden Yüksekliği

290mm

Ön çatal

Ters
33mm

Arka amortisör

Havalı
ayarlanabilir ve yay ön yüklemeli

Frenler

Hidrolik
kontrollü disk

Motor

Elektrik
0,75 kw (750 Watts)

Akü kapasitesi

36V 9 Ah – Pb

Akü formatı

3x12V serial

Tahmini sürüş süresi

Ortalama
bir saat (sürücünün kabiliyetine göre değişebilir)

Şasi

Çelik

Arka masa

Isıl
işlem uygulanmış alüminyum

Tekerlek jantları

12” ön / 10” arka

Lastikler

60/100-12 ön, 70/100-10 arka

Lastik basıncı

0,7 bar

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

Kawasaki Z900 RS Yüzünü Gösterdi!

2018 Kawasaki H2 Modelleri Açıklandı!

REKLAM