Yazar: Ahmet TEZCAN
Piaggio Group’un Türkiye distribütörü Ferco Motor 15. senesini kutluyor. Son 5 yılda satış adetlerini %60’lık bir oranla artıran Ferco Motor, önümüzdeki dönem hedeflerini duyurdu.
Avrupa’nın 1 numaralı
motosiklet üreticisi Piaggio Group’un Türkiye distribütörü Ferco Motor, bu yıl
birlikteliğin 15. yaşını kutluyor. Bünyesinde bulundurduğu Vespa, Moto Guzzi,
Aprilia ve Piaggio markalarıyla her kesimden motosiklet kullanıcısına hitap
eden Ferco Motor, daha geniş kitlelere ulaşmak adına önümüzdeki dönem
hedeflerini duyurdu.
Piaggio Group’un 130. ve
Giorgio Armani’nin 40. kuruluş yıl dönümü için tasarlanan Vespa 946 Emporio
Armani modelinin lansman hazırlığında olan Ferco Motor, son 5 yılda 1051 olan
satış adedini 1679 adede yükselterek yaklaşık %60’lık bir artış yakaladı.
Konuyla ilgili
değerlendirmede bulunan Ferco Motor Genel Müdürü Ahmet Sahir İkbal “Her sene
lansmanını yaptığımız farklı modellerle ürün gamını genişletiyoruz. Seyahat
tutkunlarının gözdesi bu sene Aprilia Caponord Rally oldu. Ekim ayında lansmanını
yapacağımız Vespa 946 Emporio Armani Edition ile iki özel markanın muhteşem
buluşmasına şahit olacağız. Gelecek seneki büyüme planlarımızı Cafe Racer akımının
en çarpıcı temsilcisi Moto Guzzi ve hem yarış hem seyahat tarafında farklı
modeller sunan Aprilia markaları üzerine kurguluyoruz. Aynı zamanda Vespa ve
Piaggio ile scooter piyasasında artan ivmeyle büyümeye devam edeceğiz”
dedi.
Ahmet Sahir İkbal
FERCO MOTOR SATIŞ
ADETLERİ
YIL ADET
2010 1051
2011 1182
2012 1100
2013 1570
2014 1679
Yorumlar
Loading…