Kasım 2015’teki Milan EICMA Motosiklet Fuarı’nda, Honda’nın karşımıza makyajlanmış bir Honda NC750X sürprizi ile çıkacağı belirtiliyor.
Önce gelin NC750X’in çıkış hikayesine beraberce bir göz atalım. NC
serisinin bir üyesi olan 700X, 2013 senesinde Honda’nın ürün yelpazesine
katılmış bir modeldi. Honda, her zaman olduğu gibi kullanıcıların istekleri ve
yorumları doğrultusunda, 700X’in genel tasarımına bağlı kalarak 670cc olan
motor gücü kapasitesini 75cc lik bir artışla 745cc’ye çıkararak daha da güçlü
bir motosiklet üretme yoluna gitti. Böylece daha fazla güç ve tork sağlayan NC750X
ortaya çıkmış oldu.
2016 için NC750X, yeni farlar ve başlıca yeni tasarımlar içeren bir
dizi taze güncellemeyle geliyor. Honda’nın ürün yelpazesinde, bir sonraki yol odaklı
adventure modeli olarak anılması ve VFR800X Crossrunner’a yakınlaştırılması
için, daha agresif bir görünüme kavuşturulacağı düşünülüyor.
Honda’nın “Çift Kavramalı Şanzıman” diğer bir deyişle çift debriyajlı
otomatik şanzıman (DCT-Dual Clutch Transmission)’a sahip ve Eğlence Crossover
İşe Gidip Gelme (Fun Crossover Commuter) konsepti olarak piyasaya sunduğu NC
serisi aynı zamanda naked NC750X, Integra scooter, fütüristik ve sade modeli NM4
Vultus’u da içeriyor.
Honda’nın vitesli motosiklet kullanmak istemeyen scooter düşkünü
sürücüler için otomatik şanzımanın kolaylığını düşünerek tasarladığı DCT
teknolojisine sahip NC750X DCT versiyonu da bulunan NC750X, 2014 senesinde
Honda ailesine katılmış, kullanımı pratik ve yakıt bakımından ekonomik bir
motosiklet olarak göze çarpıyor.
NC750X, serinin en iyi satan modellerinden birisi olarak dikkat çekiyor.
Bu sene Honda’nın Ocak ve Haziran ayları arasında kayıtlı 289 adedi ile
İngiltere’de en çok satan onuncu motosiklet olmayı başarmış.
Honda NC750X’in güncellenmiş versiyonunun, EICMA Milan Fuarı’nda
sunulmadan önce 16 Kasım 2015’te ortaya çıkması bekleniyor. Detaylar geldikçe
sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz…
Teknik
Özellikler
Motor Sıvı
soğutmalı, 4 zamanlı, 8 supaplı, SOHC, paralel çift silindirli
Motor
hacmi (cc) 745
Silindir
çapı x strok (mm) 77 x 80
Maks.
Güç (kW@dev/dak) 40,3/6.250 (54,8 PS)
Maks.
Tork (Nm @ dev/dak) 68/4.750
Boyutlar
(UxGxY) (mm) 2.210
x 840 x 1.285
Tekerlekler
arası mesafe (mm) 1.540
Yakıt
kapasitesi 14,1 lt.
Ağırlık 229
kg
Tekerlek
(Ön) 120/70ZR17
M/C (58W)
Tekerlek
(Arka) 60/60ZR17 M/C (69W)
Yorumlar
Loading…