Yazar: Ahmet TEZCAN
2015 yılında 44.’sü düzenlenecek olan Tokyo Motor Show’da Honda, yeni modellerini ve 30 Eylül 2015’te duyurulan konsept modellerini görücüye çıkaracak. 44.Tokyo Motor Show, 30 Ekim – 8 Kasım 2015 tarihleri arasında gerçekleşecek.
Honda Motor Company Ltd., 44. Tokyo Motor Show 2015’te görücüye çıkaracağı modelleri, konsept modelleri ve diğer öne çıkanları 30 Eylül 2015 günü duyurdu. 44. Tokyo Motor Show, 30 Ekim – 8 Kasım 2015 tarihleri arasında gerçekleşecek.
İlgili Foto / 01 Ekim 2015 | 11:45
Honda, “Hayallerin Gücü (The Power of Dreams)” sloganını kullanarak, günlük hayatta yardımcı olabilecek yenilikçi hareketlilik ürünleri ve yarış motosikletleri tarafından tercih edilen, sürüş için mükemmeliyet peşinde koşan hareketlilik ürünlerinin dahil olduğu geniş bir dizi ürün sergileyecek.
Bu sergilemeye dahil olan yenilikçi motosiklet konseptlerinden birkaçı aşağıda mevcut. Tüm modeller için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
http://www.motoron.com.tr/FotoGaleriDetay/honda-nin-yeni-konsept-modelleri/0-448
Light Weight Super Sports Concept (Küçük Sınıf Supersport Konsepti): “Güçlü varoluş” anahtar sözcüğü ile tasarlanan bu yeni nesil super sport konsept model, hız duygusunu uzun burnundan ve alçak oturma pozisyonundan alan bir görünüme sahip. Sertlik ve sağlamlık duygusu yaratan yüzeylerin ve keskin köşelerin kombinasyonu, agresif görünümü vurgular nitelikte. Dahası, alt kısımda bulunan mat-siyah düşük kontrastlı grafikler de gerçekten hoş ve dikkat çekici.
Neowing: Neowing, viraj hissi ve düşük hızlarda mükemmel stabilite sağlarken sportif bir sürüş sunan eşsiz bir üç tekerlekli araç. Bu araç, yatay şekilde zıt konumlandırılan 4 silindirli bir motoru ve güçlü ivme sağlaması amaçlanan elektrikli motorları bünyesinde barındırıyor. Ön tekerlekte orijinal Honda bağlantı mekanizmasının kullanılması ile bu konsept model, iki tekerlekli bir motosikletin mekanik büyüsünü vurgulayan gelişmiş tasarımı ile yeni değerler sunuyor.
EV-Cub Concept: Bu konsept, Super Cub’ın geliştirilmesinden bu yana Honda’nın takip ettiği “kolay kullanılan ve ekonomik motosiklet” konseptini benimseyen kısa mesafe odaklı kişisel bir commuter. Ağır bir bileşen olan bataryanın, gövdenin ortasında alçak bir pozisyona yerleştirilmiş olması, takılmasını ve çıkarılmasını kolaylaştırıyor. Dahası, motosikletin kolay kullanılabilirliği kütle yoğunluğu ve ağırlık merkezinin düşürülmesi ile sağlanmış. Kolay kullanım, daha geniş bir ortamda göz önünde bulundurulduğunda bataryanın çıkarılabilir ve evlerde bulunan standart prizler aracılığıyla şarj edilebilir olması karşımıza çıkıyor.