Yazar: Teoman Cem Katoğlu
ABD’deki en çok ilham alınan motor yapımcılarından Tasarım Direktörü Kurt Walter’dan demir ciğer kıvamında bir Icon 1000.
Icon’un Tasarım Direktörü Kurt Walter, ABD’deki en çok ilham alınan motor yapımcılarından birisi. Şirketin sıkı örme ekibi ile birlikte Portland’deki merkezlerinde bomba gibi ve agresif motorlar yaratıyor. Tıpkı bu “IRON LUNG- demir ciğer” lakaplı 1991 Harley Sportster Roadracer gibi.
Icon’un Tasarım Direktörü Kurt Walter, ABD’deki en çok ilham alınan motor yapımcılarından birisi. Şirketin sıkı örme ekibi ile birlikte Portland’deki merkezlerinde bomba gibi ve agresif motorlar yaratıyor. Tıpkı bu “IRON LUNG- demir ciğer” lakaplı 1991 Harley Sportster Roadracer gibi.
Icon’un Tasarım Direktörü Kurt Walter, ABD’deki en çok ilham alınan motor yapımcılarından birisi. Şirketin sıkı örme ekibi ile birlikte Portland’deki merkezlerinde bomba gibi ve agresif motorlar yaratıyor. Tıpkı bu “IRON LUNG- demir ciğer” lakaplı 1991 Harley Sportster Roadracer gibi.
Ön kısmı alçaltılıp genişletildikten sonra özel yapım bir alt çerçeve monte edilmiş ve “dolu silah” arka setleri yerlerine konmuş. Bir çift Progressive Suspension 970 şok emicileri arkayı desteklemesi için konmuş. Gustafson motor için “Fazlasıyla geniş, gülünç derecede alçak bu motor bulabildiğiniz en hızlı ve düzgün yol için yapıldı” yorumunda bulundu.
Bitirme dokunuşları ise el boyaması ve detaylar Garage 31 tarafından. Sele New Church Moto’dan ve tekerlekler bir V-Rod’dan alınmış ve eski magnezyum yarış tekerleklerinin mavi tonunu yansıtmak için profesyönelce boyanmış.