Yazar: Batuhan Emrem
Moto Guzzi V7 Racer café racer modeli için geçmişte izler taşıyan yeni bir özel seri motosikleti tanıttı.
Şu an piyasada bulunan İtalyan firmalar arasında tarihi en eskilere dayananlardan biri olmakla birlikte geçmişten gelen bu mirasını en titiz şekilde korumaya özen gösteren markalardan biri olma özelliğini de taşıyan Moto Guzzi, retro yarışçısı V7 Racer için Verde Legnano isimli sınırlı sayıda üretilecek modelini tanıttı. 1971 Telaio Rosso Moto Guzzi V7 Sport modelinden esinlenerek hayata geçirilen proje sonucunda neredeyse dedesiyle bire bir aynı motosiklet yaratılmış.
İlk bakışta göze çarpan ve hemen fark yaratan limon küfü rengindeki deposu ve kırmızı şasisi ile “tam da İtalyan işi” dedirtecek kadar güzel bir estetik yakalanmış olmakla birlikte krom renkli yan kapak yerine tıpkı geçtiğimiz sonbaharda Intermot’ta tanıtılan V7 II modelininkine benzeyen siyah bir kapak kullanılmış.
Lino Tonti’nin tasarlamış olduğu 1971 V7 Sport, o zamana kadar üretilmiş ilk 5 vitesli motosiklet olma özelliğini taşıyordu. 200 kg ağırlığındaki bu motosiklet 190 km/s hızın üzerine de çıkabilmekteydi. 2015 için üretilen bu yeni modelde de görüyoruz ki Moto Guzzi Legnano Special görsel anlamda atasına sadık kaldığı gibi teknik anlamda da fazla farklılaşma taraftarı değil, öyle ki serinin en yeni modeli olması üzerine tanıtılan V7 II’nin altı vitesli şanzımanı yerine yine 5 viteste kalmayı tercih ediyor.
1971 Moto Guzzi V7 Sport
Krom haliyle de son derece göz alıcı ve dikkat çekici bir motosiklet olan standart V7 Racer kırmızı şasi ve krom limon küfü rengine sahip Verde Legnano versiyonu ile adeta tüm bu özelliklerini ikiye katlıyor. Ancak durum ne yazık ki Dünya’nın öbür yüzünde yaşayanlar için pek de sevinç verici değil; 2015 Moto Guzzi V7 Racer Verde Legnano Special Edition sadece 50 adet üretilecek ve tamamı Kuzey Amerika pazarına adanacak… Gözümüz yaşlı…
Yorumlar
Loading…