Yazar: Motoron
Motoron’dan Özdem Erdem, 24 Ocak’da yeni Honda CBR 1000 RR (Fireblade)’ın standart ve SP modellerini test etmek üzere Portekiz’e gidiyor ve Honda’nın yetkili isimlerine iletilmek üzere sizlerin soracağı soruları bekliyor!
Yeni Fireblade’ler Portekiz’deki Portimaopistinde, yeryüzündeki en hızlı pilotlardan birkaçı ile birlikte hazır olarak bekliyorlar. Hatırlayacağınız üzere, yeni Fireblade’in SP versiyonu ilk olarak Köln Intermot fuarında gözler önünce çıkarken, standart versiyonu ise bir ay sonra Milan fuarında görücüye çıkmıştı.
Japonların açıklamasına göre standartFireblade %90 oranında yenilenmiş, 15kg hafiflemiş, yaklaşık 11 bg’lik bir güç artışı elde etmiş. Bunlara ek olarak selefinde bulunmayan IMU (InertialMeasurement Unit), 9 kademeli çekiş kontrol sistemi, Throttle by Wire, Bosch ABS, Wheelie ve Stoppie Kontrol, sürüş modları, motor fren, modları gibi son teknoloji elektronik kontrol paketleri de yeni modelde sürücülere sunulur hale getirilmiş.
Honda CBR1000RR Fireblade
Güç:189bg @ 13,000rpm
Tork:116Nm @ 11,000rpm
Motor:999cc Sıvı Soğutmalı, 16-valf, DOHC sıralı 4 silindir
Süspansiyon:Showa 43mm BPF (Büyük Pistonlu Ön çatal) , tamamen ayarlanabilir, Showa monoşoktamamen ayarlanabilir arka amortisör.
Seleyüksekliği: 832mm
Ağırlık:196kg (kuru)
Honda CBR1000RR FirebladeSP
Güç:189bg @ 13,000rpm
Tork:116Nm @ 11,000rpm
Motor:999cc Sıvı Soğutmalı, 16-valf, DOHC sıralı 4 silindir
Süspansiyon: Semi-aktif Öhlins 43mm ön çatal, semi-aktif Öhlins monoşokarka süspansiyon.
Seleyüksekliği: 834mm
Ağırlık:195kg (kuru)
2017 Honda CBR 1000 RR hakkındaki tüm sorularınızı, merak ettiklerinizi ve aklınıza takılanları haberimizin altındaki Disqus yorumları ile bizlere iletebilirsiniz. Sorularınızın tüm cevaplarını Motoron Dergisinin bir sonraki sayılarında bulabileceksiniz…
Video – Honda Fireblade: Nicky Hayden yeni CBR1000RR’ı sürüyor:
Yorumlar
Loading…