Menu
in

Sanço Panço KTM RC390 Testinde!

Yazar: Motoron

Geçen senenin sonlarında Milano’da fuara gittiğimizde, her zamanki gibi tıklım tıklım olan KTM standında giysili, spor kılıklı bir motosiklet serisi vardı.

Renkler, şekil, şemal o biçimdi. RC 390 dedikleri motor, 390cc’lik bir tek silindirli olmasına karşın, epeyce büyük duruyordu. Sabırla beklenen bir kaç aydan sonra, işte şimdi Modena’da, KTM’nin RC serisinin basın lansmanındayız. Hem de pistte süreceğiz. Hangi pist mi? Ferrari’lerin test pisti.

RC390, tamam, Dainese tulum, tamam, Dainese botlar, tamam, Arai kask, tamam. 30 derecelik İstanbul’dan sonra, Modena’da hava sağanak yağmurlu, 17 derece. Vi ar redi tu reyz(yarışa hazırız). Görelim bakalım.

 

KTM’nin yeni RC 390’nı İtalya’da test ediyor, soruları ise siz soruyorsunuz! RC 390 hakkında tüm merak ettiklerinizi, sorularınızı, incelenmesini istediğiniz noktaları bize iletin; biz de İtalya’daki bu ilk testte sorularınıza cevap arayalım!

 

Avusturya’lı firmanın yeni canavarı RC 390 hakkındaki tüm sorularınızı bu haberimizin hemen aşağısında yer alan “Facebook ile Yorum Yap” kutusuna yazmanız ise yeterli…

 

 

Örneğin; satış fiyatı ne olacak, malzeme kalitesi nasıl, ABS bu modelde standart mı, yada opsiyonel olacak mı, son hız, fren performansı, ayna görüş açısı ve nicesi…

 

Merak ettiğiniz noktaları ve sorularınızın cevaplarını, gelecek sayılarda RC 390 için yazacağımız test yazısında bulabileceksiniz!

 

KTM RC 390 Hakkındaki önceki haberlerimiz ise şu şekilde:

 

Büyüklere Kafa Tutuyor: KTM RC 390

KTM RC390 SABREDEMİYOR!

 

Durmayın, siz de aşağıdaki “Facebook ile Yorum Yap” kutusundan aklınızdaki soruları bize iletin!

Cevap bırakın