Yazar: Can Deniz
Yamaha, Sport Scooter serisinden XMAX 400 modelinin yeni versiyonunu duyurdu.
Yamaha X-MAX 400, 2013 senesinde salına salına kendini gözler önüne serdikten sonra, hem şehir içinde hem de şehir dışı yollarda vazgeçilmez bir yoldaş olmayı başarmıştı. Sektörde tecrübelerini edinmenin avantajıyla, yeni X-MAX 400 güncellenmiş estetiği ve bazı teknik modernleştirmeleriyle yine gözler önüne serildi.
Çekiş Kontrol ve Akıllı Anahtar Tanıma Sistemi ile sınıfının inkar edilemez bir şekilde zirvedeki modellerinden birisi olan Yamaha X-MAX 400’ün, gelişmiş yol tutuş için motosiklet tarzı ön çatalları, çift ABS’li 267mm ön fren diskleri, park freni, ön ve arka LED farları kendisini göstermesi için dikkat çeken özelliklerinden sadece bazıları.
Sınıfının en kompakt üyelerinden X-MAX 400, şehir içinde ve şehir dışında turlamaları için en ideal modellerinden birisi olarak biliniyor. Ayrıca modelin 400cc motoru, sürücünün rahat rahat gezinmesine, güçlü ivmelenmesi ile otoyollarda hızlı ve güvenli manevralarını konforlu bir şekilde gerçekleştirip güvenli seyahat etmesine olanak tanıyor.
Tabi ki hepsi bu değil, bu gösterişli X-MAX 400, iç ışıklandırması ile 2 full kask alabilecek etkileyici bir sele altı depo alanına, ayarlanabilir gidona da sahip. Ayrıca yeni modelin ıslak ağırlığı 215 kilodan 210 kiloya düşürülmüş.
Ayrıca yeni model, sınıfının en yüksek teknik özelliklerinden olan Çekiş Kontrolü’ne de standart olarak kavuşmuş. Bu özellik sayesinde ıslak ve güvensiz zeminlerde arka tekerin çekişi kaybetmesi önlenmiş oluyor.
Phantom Mavisi, Sonic Gri, Blazing Gri, bu alımlı ve performans sahibi modelin renklerinden. Bakalım, Yamaha X-MAX 400 muhteşem göz alıcı renkleri ve özellikleriyle ne zaman tutkunları ile buluşma şansına erişebilecek?Yeni X-MAX 400 Teknik Özellikler
Motor tipi
İlgili Foto / 13 Temmuz 2017 | 04:09
İlgili Video / 13 Temmuz 2017 | 03:38
Tek
silindir, sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC
Motor hacmi
395cc
Çap x Strok
83,0 mm
x 73,0 mm
Sıkıştırma oranı
10,6 :
1
Maksimum güç
24,5 kW
@ 7.000 dev./dk.
Maksimum tork
36,0 Nm
@ 6.000 dev/dk.
Yağlama
Islak
karter
Yakıt sistemi
Yakıt
Enjeksiyon
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
V-Kayışı
Otomatik
Yakıt tüketimi
4,2
l/100km
CO2 emission
96 g/km
Şasi
Ön süspansiyon
Teleskopik
çatal
Ön teker hareketi
110 mm
Arka süspansiyon
Tek kol
Arka teker hareketi
107 mm
Ön fren
Hidrolik
çoklu disk, Ø 267 mm
Arka fren
Hidrolik
tek disk, Ø 267 mm
Ön lastik
120/70-15
Arka lastik
150/70-13
Boyutlar
Toplam uzunluk
2.185
mm
Toplam genişlik
766 mm
Toplam yükseklik
1.415-1.465 mm(ayarlanabilir ön koruma camı)
Sele yüksekliği
800 mm
Tekerlerarası mesafe
1.567
mm
Minimum yerden yükseklik
90 mm
Islak ağırlık
210 kg
Yakıt tankı kapasitesi
13
litre
Yeni X-MAX 400 Fotoğraf Galerisi: Yamaha X-MAX-400
Yeni X-MAX 400 Tanıtım Videosu: