Menu
in

Yamaha X-MAX 400’ün Yeni Yüzü!

Yazar: Can Deniz

Yamaha, Sport Scooter serisinden XMAX 400 modelinin yeni versiyonunu duyurdu.

Yamaha X-MAX 400, 2013 senesinde salına salına kendini gözler önüne serdikten sonra, hem şehir içinde hem de şehir dışı yollarda vazgeçilmez bir yoldaş olmayı başarmıştı. Sektörde tecrübelerini edinmenin avantajıyla, yeni X-MAX 400 güncellenmiş estetiği ve bazı teknik modernleştirmeleriyle yine gözler önüne serildi. 


Çekiş Kontrol ve Akıllı Anahtar Tanıma Sistemi ile sınıfının inkar edilemez bir şekilde zirvedeki modellerinden birisi olan Yamaha X-MAX 400’ün, gelişmiş yol tutuş için motosiklet tarzı ön çatalları, çift ABS’li 267mm ön fren diskleri, park freni, ön ve arka LED farları kendisini göstermesi için dikkat çeken özelliklerinden sadece bazıları. 


Sınıfının en kompakt üyelerinden X-MAX 400, şehir içinde ve şehir dışında turlamaları için en ideal modellerinden birisi olarak biliniyor. Ayrıca modelin 400cc motoru, sürücünün rahat rahat gezinmesine, güçlü ivmelenmesi ile otoyollarda hızlı ve güvenli manevralarını konforlu bir şekilde gerçekleştirip güvenli seyahat etmesine olanak tanıyor. 


Tabi ki hepsi bu değil, bu gösterişli X-MAX 400, iç ışıklandırması ile 2 full kask alabilecek etkileyici bir sele altı depo alanına, ayarlanabilir gidona da sahip. Ayrıca yeni modelin ıslak ağırlığı 215 kilodan 210 kiloya düşürülmüş. 
Ayrıca yeni model, sınıfının en yüksek teknik özelliklerinden olan Çekiş Kontrolü’ne de standart olarak kavuşmuş. Bu özellik sayesinde ıslak ve güvensiz zeminlerde arka tekerin çekişi kaybetmesi önlenmiş oluyor. 


Phantom Mavisi, Sonic Gri, Blazing Gri, bu alımlı ve performans sahibi modelin renklerinden. Bakalım, Yamaha X-MAX 400 muhteşem göz alıcı renkleri ve özellikleriyle ne zaman tutkunları ile buluşma şansına erişebilecek?Yeni X-MAX 400 Teknik Özellikler

Motor tipi2018 Yamaha X-MAX 400!

İlgili Foto / 13 Temmuz 2017 | 04:09

2018 Yamaha X-MAX 400!

İlgili Video / 13 Temmuz 2017 | 03:38

Tek
silindir, sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC

Motor hacmi

395cc

Çap x Strok

83,0 mm
x 73,0 mm

Sıkıştırma oranı

10,6 :
1

Maksimum güç

24,5 kW
@ 7.000 dev./dk.

Maksimum tork

36,0 Nm
@ 6.000 dev/dk.

Yağlama

Islak
karter

Yakıt sistemi

Yakıt
Enjeksiyon

Ateşleme sistemi

TCI

Çalıştırma

Elektrik

Şanzıman

V-Kayışı
Otomatik

Yakıt tüketimi

4,2
l/100km

CO2 emission

96 g/km

Şasi

 

Ön süspansiyon

Teleskopik
çatal

Ön teker hareketi

110 mm

Arka süspansiyon

Tek kol

 

Arka teker hareketi

107 mm

 

Ön fren

Hidrolik
çoklu disk, Ø 267 mm

 

Arka fren

Hidrolik
tek disk, Ø 267 mm

 

Ön lastik

120/70-15

 

Arka lastik

150/70-13

 

Boyutlar

 

 

Toplam uzunluk

2.185
mm

 

Toplam genişlik

766 mm

 

Toplam yükseklik

1.415-1.465 mm(ayarlanabilir ön koruma camı)

 

Sele yüksekliği

800 mm

 

Tekerlerarası mesafe

1.567
mm

 

Minimum yerden yükseklik

90 mm

 

Islak ağırlık

210 kg

 

Yakıt tankı kapasitesi

13
litre

 

Yeni X-MAX 400 Fotoğraf Galerisi: Yamaha X-MAX-400

Yeni X-MAX 400 Tanıtım Videosu: 

Cevap bırakın