Menu
in

Yamaha XSR700 Görücüye Çıktı!

Yazar: Ahmet TEZCAN

Yamaha MT-07 baz alınarak geliştirilen XSR700, resmi olarak 22 Temmuz 2015 tarihinde Yamaha tarafından duyuruldu ve fotoğrafları yayınlandı. Detaylar için okumaya devam edin…

22 Temmuz 2015 Çarşamba günü, Yamaha MT-07’nin custom tarzı bir versiyonu olan Yamaha XSR700 resmi olarak duyurudu ve fotoğrafları ile görücüye çıktı. Yamaha 2015 Haziran ayında efsanevi Japon custom-üreticisi tarafından tekrar dizayn edilmiş bir MT-07 konsepti çıkarınca, böyle bir modelin geleceği tahmin edilmişti. Haziran ayında çıkan retro konseptli MT-07’yi görmek için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

http://www.motoron.com.tr/HaberDetay/japon-custom-ureticisinden-retro-yamaha-mt-07!-1894

Haziran ayındaki konseptin amacının custom tarzı bir MT-07 hipotezini onaylamak olduğunu Yamaha Avrupa’nın Ürün Yöneticisi Shun Miyazawa söylemişti.

XSR700 üretime girecek bir versiyon ve Yamaha’nın custom tarzı özel versiyonların bulunduğu “Faster Sons” serisine dahil olacak; bu seride ayrıca XJR1300 Racer ve XV950 Racer bulunuyor. Naked XJR1200 ve XV950 cruiser modelleri geleneksel görünümlü makineleri baz alsa da XSR700, çağdaş stile sahip bir modelden çıkacak ilk model olacak. Ayrıca yine Shun Miyazawa, R1 modelinin de böyle bir işleme tâbî tutulmasının düşünüldüğünü daha önce belirtmişti.

Faster Sons

Yamaha: “Yamaha’nın Sport Haritage (Spor Mirası) felsefesi ilerlemeye ve gelişmeye devam ediyor. İkonik stillere ve Yamaha’nın geçmişteki modellerine olan inancını saygıyla gösteriyor ve bunu yaparken de sürüş yetkinliğinden asla taviz vermeyen gerçek bir karaktere sahip inanılmaz motosikletler üretmek için motosiklet teknolojilerinin sınırlarını zorluyor. Yamaha bu felsefeye ‘Faster Sons’ ismini vermiş ki bu isim geçmişteki modellere saygıyla şapka çıkarırken aynı zamanda bugünün ve yarının ‘faster sons’ının gururunu gösteriyor, çünkü her şeyden öte, sürmeyi çok seviyoruz.”

Motosikletin özelliklerinde öne çıkan unsurları aşağıda inceleyebilirsiniz.

Öne Çıkanlar

– Çift dokulu deri sele

– Alüminyum retro yakıt tankı

– Alüminyum çamurluk

– Alüminyum far braketi

– Geniş, konik (gittikçe incelen) arka elcikler

– Örgü yan paneller

– Kısa ve kalın arka susturucu

– İşlemeli sele logosu

– Geniş kişiselleştirme seçenekleri

Şaside Öne Çıkanlar

– Kompakt, hafif şasi

– 530mm’lik kısa maşa

– Kolayca kişiselleştirilebilen, cıvata ile bağlanabilen arka alt şasi

– Monocross yatay arka süspansiyon sistemi

– ABS Standart

Motorda Öne Çıkanlar

– 700cc sıralı iki silindirli motor

– Çapraz motor dizaynı felsefesi

– Derin doğrusal tork

– Güçlü hızlanma ve çekiş için 270 derece’de konumlandırılmış krank

– Yüksek devirlere kadar akıcı, heyecanlandıran güç

Renkler

– Orman Yeşili

– Garaj Metali

Cevap bırakın