in

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC!

Reparto Corse Takımı’ndan WSS 2016 replicası, en güzelinden bir Supersport model 2017 MV Agusta F3 RC ve F3 800 RC geliyor.

Teknoloji ve tasarımın mükemmel uyumu 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800
RC

 

Asfalt, virajlar ve yollar. Fren, ivmelenme ve tekrar fren. Düzlükler,
keskin virajlar, kıvrımlar. Tribünler ve pitler. Pistte doğan MV Agusta’dan
bahsediyoruz. Motosiklet tarihindeki en görkemli markaların bu işe başlaması
gibi onun hikayesi de dünyadaki en meşhur yarış pistlerine kazınmıştır.

 

MV Agusta’ya göre RC’nin anlamı sadece Reparto Corse demek değildir. “RC,
hem dizayn hem de işlevsellik anlamında teknik gelişime gösterilen aşırı ilgi
demektir. Pilotlarla, pistten piste mükemmelliğe ulaşmak ve direk iletişim
demektir. RC, aynı zamanda detaylara gösterilen ilgi demektir çünkü yarış
koşullarında her donanım son derece önemli ve belirleyicidir. RC, salt
performansı temsil ediyor: yarışmak için yaşayanlar tarafından bilinen bir
düşünme şekli. RC, en hevesli yarışçılar için ustalıkla işlenmiş yola
kazandırılmış yarış deneyiminin direk mirasıdır.”

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 1. İçerik Fotoğrafı

MV Agusta F3 675 RC (Racing Mode)

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 2. İçerik Fotoğrafı

MV Agusta F3 675 RC (Street Mode)

İki farklı silindir hacmi ile sunulan F3 RC, yarışın özü anlamına
geliyor. MV Agusta’nın “Teknoloji ve tasarımın mükemmel bileşimi” adını verdiği
F3 RC, bir sanat eseri gibi 350 adet limitli sayıda üretilecek. İnanılmaz şekilde
hafif ve kompakt üç silindir motor, daha ileri derecede düzenlenmiş ve hem yol
hem de pist kullanımı için maksimum güç ve tork elde edebilmek üzere en uygun
hale getirilmiş.

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 3. İçerik Fotoğrafı

MV Agusta F3 800 RC (Racing Mode)

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 4. İçerik Fotoğrafı

MV Agusta F3 800 RC (Street Mode)

 

F3 675 RC, 14,400 devirde 128 hp (94.2 kW) ve 10,900
devirde ise 71 Nm (7.24 kgm) maksimum tork üretebiliyor. F3 800 RC ise 13,000
devirde 148 hp (108.8 kW) ve 10,600 devirde ise 88 Nm (8.97 kgm) maksimum tork gibi
daha da fazla yüksek güç rakamlarına sahip. Geliştirilmiş MVICS elektronik
platformu (Motor & Vehicle Integrated Control System-Motor ve Araç Entegre
Kontrol Sistemi), sürücünün, 8 seviye çekiş kontrolü ile beraber mevcut çoklu
haritalar ile Ride by Wire sistemini kullanan performansı etkili bir şekilde
yönetmesine izin vermektedir. Çoklu haritalar içerisinde, birisi tamamen
uyarlanabilir olmak üzere önceden belirlenmiş üç harita bulunuyor.

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 5. İçerik Fotoğrafı

2017 MV Agusta F3 RC Detaylar – Gösterge

 

Komposit yapıda olan şasi, ikonik tek taraflı arka masa için dayanak
görevi gören alüminyum alaşımlı yan plakalar ile birleşen hafif ön çelik
trellis (kafes) ten oluşmakta. Süspansiyon, Sachs mono-shock ve Marzocchi ön
çatallar, atak yol tutuşundan ödün vermeden şasiyi kontrol altında tutmak için
ayarlanmış. Arka masa uzunluğunun aks açıklığına olan yüksek oranı (576.5/1380
mm), maksimum çekiş ve mükemmel ağırlık dağılımı sağlamaya yardımcı olacak
şekilde tasarlanmış.

 

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 6. İçerik Fotoğrafı

MV Agusta F3 675 RC (Street Mode)

İlk bakışta RC modelin yarış DNA’sı kendini hemen belli
ediveriyor. Yarış replica grafikleri, dünya çapındaki rekabet dolu WSS
yarışlarında Jules Cluzel ve Lorenzo Zanetti’nin kazandığı sayısız zafere bir
atıf ve övgü niteliğinde dizayn edilmiş. MV Agusta Reparto Corse ile beraber bu
özel modelin gelişimine katıldıklarının bir göstergesi olarak her motosiklet,
yan panallerinden kişisel olarak pilotlar tarafından imzalanmış.

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 7. İçerik Fotoğrafı

2017 MV Agusta F3 RC Detaylar – Sele

 

Yarış Ruhunun Özü 2017 MV Agusta F3 675 RC ve F3 800 RC! 8. İçerik Fotoğrafı

2017 MV Agusta F3 RC Detaylar – Koruma Kılıfı

Uluslararası yarışlarda MV Agusta tarafından kazanılan ve öncülük
edilen sayısız yarış ve turun saygısına, özel bir aksesuar kiti 350 adet
içerisinde her bir F3 RC replicasına dahil edilmiş. Plaka tutucu ve F3 RC’ün
yarış mirasını çoğaltmak için tarihi Schiranna Fabrikası’ndaki ellerde monte
edilen sele kılıfı, özel parçalardan oluşan bu eşsiz koleksiyonun
parçalarından. Özel parça kitlerine dahil olan parçalardan bazıları da bu üç
silindirli eseri korumaya adanmış motosiklet koruma kılıfı ile arka teker
replica sehpası. Her bir F3 RC, değişmez ileri teknoloji, ustalık, tasarım ve
performansa adanmış bu motosikletin, ayrıcalıklı olduğunu garantileyen
imzalanmış orijin sertifikası ile tamamlanmış oluyor.

2017 MV Agusta F3 675 RC (Racing mode) Fotoğraf Galerisi: 2017 MV Agusta F3 675 RC (Racing mode)

2017 MV Agusta F3 675 RC (Street mode) Fotoğraf Galerisi: 2017 MV Agusta F3 675 RC (Street mode) 

2017 MV Agusta F3 800 RC (Racing mode) Fotoğraf Galerisi: 2017 MV Agusta F3 800 RC (Racing mode)

2017 MV Agusta F3 800 RC (Street mode) Fotoğraf Galerisi: 2017 MV Agusta F3 800 RC (Street mode)

2017 MV Agusta F3 675 RC & F3 800 RC Teknik Özellikleri

Motor

 

Tip

3 silindir, 4 zamanlı sıvı
ve yağ soğutmalı, DOHC

F3 675 RC – Motor Silindir Hacmi (cm³)

F3 800 RC – Motor Silindir Hacmi (cm³)

675cc

798cc

F3 675 RC Çap x Strok (mm)    

F3 800 RC Çap x Strok (mm)    

79 mm x 45.9 mm (3.1 in. x 1.8 in.)

79 mm x 54.3 mm (3.1 in. x 2.1 in.)

F3 675 RC Maks. Güç

F3 800 RC Maks. Güç

94.2 kW (128 hp) at 14.400 r.p.m.

108.8 kW (148 hp) at 13.000 r.p.m.

F3 675 RC Maks. Tork

F3 800 RC Maks. Tork

71 Nm (7.24 kgm) at 10.900 r.p.m.

88 Nm (8.97 kgm) at 10.600 r.p.m.

Debriyaj

Islak, çoklu plakalı kaydırmalı debriyaj

Vites

Kaset tipi, 6 ileri, sabit örgü

Boyutlar
ve Ağırlık

 

Aks açıklığı

1380 mm (54.33 in.)

Toplam uzunluk

2060 mm (81.01 in.)

Toplam genişlik

725 mm (28.54 in.)

Sele yüksekliği

805 mm (31.69 in.)

Kuru ağırlık

173 kg (381.4 lbs.)

Yakıt Deposu Kapasitesi

16,5 l (4.36 U.S. gal.)

Performans

 

F3 675 RC Maksimum hız

F3 800 RC Maksimum hız

260.0 km/h (162.5 mph)

269.0 km/h (167.1 mph)

Şasi

 

Şasi Tipi

ALS Çelik boru trellis (kafesli) şasi

Süspansiyon

 

Ön Tip

Marzocchi “Ters” teleskopik hidrolik
çatal, geri tepme – sıkıştırma, ıslatma ve dış yaylı

Arka Tip

Geliştirilmiş Sachs, tek
amortisör  geri tepme – sıkıştırma,
ıslatma ve ayarlı yaylı

Frenler

 

Ön fren

Çift yüzer disk (Ø 320 mm (Ø 12.6 in.)
diameter), çelik fren diski ve flanş

F3 675 RC Ön fren kaliper

F3 800 RC Ön fren kaliper

Brembo radyal tip,4 piston Ø 32 mm (Ø
1.26 in.)

Brembo radyal tip monoblok Ø 34 mm (Ø
1.34 in.)

Arka fren

Tek çelik disk Ø 220 mm (Ø 8.66 in.)
dia.

Arka fren kaliper

Brembo, 2 piston Ø 34 mm (Ø 1.34 in.)

 

ABS System

 

Bosch 9 Plus
Race Mode ve RLM (Arka lastik kaldırmayı hafifletme)

Tekerlek
ve Lastik

 

Ön: malzeme / ölçü

Arka: malzeme / ölçü

Alüminyum alaşım 3.50 ” x 17 ”

Alüminyum alaşım 5.50 ” x 17 ”

Ön lastik

120/70 – ZR 17 M/C (58 W)

Arka lastik

180/55 – ZR 17 M/C (73 W)

Grenaj

 

Tipi

Termoplastik

Donanım

Anotlanmış alüminyum ayna başlık kiti
– Metal alüminyum Fren/Debriyaj Manivela – Metal alüminyum “Spor” Plaka
tutucu–Metal peg kiti–Fiberglas arka sele koruyucu

Dail
olan aksesuarlar

Özel motosiklet koruyucu kılıfı – Arka
padok ayaklık – orijin sertifikası

Emisyon

Euro 3

Ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading…

0

2017 BMW K 1600 B Altı silindirli koca bir dünya, yeni BMW K 1600 B

2017 Yamaha R6 AIMExpo fuarında tanıtıldı

REKLAM