Yazar: Ahmet TEZCAN
Yeni Hyosung GV250’nin patent fotoğrafları ortaya çıktı. GV250, Harley Davidson Sportster’dan ilham alınarak tasarlanmış gibi görünüyor.
En geleneksel V-Twin crusier’ların bu günlerde 1500cc’den uzak olduğu göz önüne alındığında bu ufak tefek Hyosung GV250, yamalı püsküllü gruplar tarafından büyük ihtimalle ciddiye alınmayacak.
Buna rağmen Hyosung GV250’nin, gelecekte yürürlüğe girecek olan Avrupa homologasyon yönetmelikleri altında satılmaya devam edebilmesi için ihtiyacı olduğu yenilenmeyi hak etttiği aşikar. Görsellerde de görüldüğü üzere yeni GV250, yeni bir görünüme ve yakında zorunlu olacak olan ABS frenlere ve Euro 4 emisyon özelliklerine sahip.
Mevcut GV250 -nam-ı diğer Aquila 250-, uzun çamurlukları ve ‘iron horse’ benzetmesinin yakıştırıldığı selesi ile geleneksel cruiser kalıbına oldukça uyuyor. Yeni versiyon ise daha ziyade ince bir görünüme büründürülmüş.
Yeni bir patentte ortaya çıkan CAD-CAM görsellerinde, yeni GV250nin daha az sahte bir Fat Boy’a ama daha çok bir Sportster’a benzediği görülüyor. Yeni modelde, eski modelin 16 inçlik ön jantının yerine 19 inçlik jant kullanılmış. Bunun yanı sıra yetersiz çamurluklar ve far, çatalın arasında arka kısma güzelce yerleştirilmiş. Bu motosikletin tasarımcısı, eline kalemi aldığında duvarında bir Harley 883 Iron fotoğrafı bulunuyor olmalı çünkü jantlar ve kauçuk çatal tozlukları, Harley’de kullanılanlara benziyor.
Yeni GV250’nin motoru, soğutma yüzgeçlerinin görselde eksik olmasına rağmen büyük ölçüde mevcut GV250’nin motoruna benziyor. Bu eksiklik muhtemelen bir ihmal ve küçük radyatör de su radyatöründen daha çok bir yağ soğutucusuna benziyor.